بعد از اينكه محتواهايمان را چك كرديم آغاز به گروه بندي آن ها سئو در مشهد ميكنيم و تصميم ميگيريم كه براي هر مورد مي بايست چه كاري صورت پذيرد. براي بروزرساني محتواهايمان پنج استراتژي مهم ميتوانيم درنظر بگيريم:
۱- بهبود ساختار محتوا
ممكن ميباشد بعضي مقاله ها، محتواي بهتر و مفيدي داشته باشند ولي اشكالات نگارشي و ويرايشي دارا هستند. براي آغاز خوب ميباشد اين مقالهها را به دست يك ويراستار بسپاريد تا آنهارا دستكاري نمايد. علاوه بر اين يك محتواي عالي بايستي ساختار منسجمي داشته باشد. تيترها به نيكي چيده گرديده باشند و از دور از هم گويي اجتناب نمايد. رشته ذكر و لحن حرف هم مي بايست به صورتي باشد كه بتواند با استفاده كننده رابطه برقرار نمايد.
۲- بهبود سئوي محتوا
بعضي محتواها ممكن ميباشد از ديد رعايت اصول seo ضعيف باشند. مجموع عنوان ها، url ها، كلمه ها كليدي، توضيحات متا، alt تصاوير و ديگر فاكتورهاي سئوي محتوا بايستي به توجه سنجيده شود وپس از آن با پيوند دهي داخلي به ارتقاء سكو هر ورقه امداد كنيم.
۳- بهبود كيفيت محتوا
براي بهبود كيفيت يك محتوا شغل هاي مختلفي خواهيم توانست اجرا دهيم. ممكن ميباشد تصميم بگيريم كه اطلاعاتي را به آن اضافه كنيم كه براي مخاطب موثر ميباشد. ممكن ميباشد در نوشتهيعلمي خويش آماري را منتشر كرده باشيم كه سابق گرديدهاست و نياز باشد آمار و ارقام آن آپ تو ديت خواهد شد. پژوهش ها تازه، تغيير و تحول ضوابط و يا اين كه اضافه شدن ضوابط تازه، رويدادهاي نو و مورد ها شبيه ميتوانند به شما در افزودن داده ها باارزش به مقاله ها ديرين امداد نمايند. به علاوه ميتوانيد با افزودن كليپ، عكس يا اين كه پادكست به نوشتهيعلمي خويش آن را بي نياز خيس نماييد و بازديد آن را ارتقا دهيد.
۴- گشوده انتشار محتوا
در شرايطيكه مجموع اپ هاي بيان شده براي بروز رساني محتوا را اعمال داده ايد و محتواي شما از كيفيت و ساختار خير برخوردار باشد پس فرصت آن رسيده كه آن را به صورت بهتري در معرض روئت كرد مخاطبانتان قرار دهيد. بازنشر محتوا بدين مفهوم ميباشد كه محتواي آپديت گرديده خويش را در شبكههايعمومي در اختيار بگذاريم و با اين شغل لينك و پيوند متعددي را براي تارنما خويش جذب كنيم.
۵- حذف محتوا
عموما پيشنهاد مي شود محتواهاي كهن خويش را حذف نكنيد چون هر شيت در گوگل منزلت خاصي داراست كه با حذف كردن آن آحاد درجه و امتياز آن از دربين مي رود. علاوه بر اين حذف يك محتوا منجر ميگردد ورودي كل بك پيوند هايي كه آن محتوا داراست نيز بسته خواهد شد. لينك و پيوند هاي بسته يا اين كه حاد تاثيري منفي روي وبسايت ما داراهستند پس در هنگام حذف يك محتوا توجه فرمائيد كه لينك و پيوند هاي داخلي و فرنگي آن را نيز حذف فرمائيد.
حذف محتواهاي سابق در دو وضعيت مشكلي براي تارنما ساخت نمي نمايد:
آن برگه هيچ ترافيكي نداشته باشد و درجه آن صفر باشدمسير بيزنس شما تغيير و تحول يافته باشد.در هر شكل در صورتيكه محتواي شما قيمت خويش را از دست داده باشد يا اين كه با تغييراتي كه در سياست تجارت خويش داشته ايد ديگر آن محتوا براي وب سايت تان همت ندارد پس خوب ميباشد آن را حذف فرماييد. ولي به حافظه داشته باشيد كه وسعت متعددي از محتواي وب سايت را به يكباره حذف نكنيد.
- شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ | ۱۰:۲۳
- ۴ بازديد
- ۰ نظر