آرشیو دی ماه 1400

در اني وبلاگ كاربردي ترين مقالات حوزه سئو سايت منتشر مي شود.

تكنيك‌هاي سئو كلاه سفيد


از نشاني صفحه هاي (URL) كوتاه و خوانا استعمال فرمائيدشايد سئو در مشهد خيلي اينطور به حيث نرسد البته URL يا اين كه به عبارتي لينك و پيوند نشاني صفحه هاي تارنما شما مي توانند تأثير بسزايي در سئوي تارنما شما داشته باشند. شايسته ترين سفارش به كار گيري از نشاني‌هاي كوتاه و در عين درحال حاضر خوانا ميباشد. براي اين نصيب به موارد ذيل اعتنا نماييد :
تا حد قابليت نشاني صفحه ها را معمولي و كوتاه بنويسيدمسلماً از كلمه و واژه كليدي مركزي در URL استعمال فرماييدتنها از حروف، كلمه ها و هم اندازه‌هاي انگليسي در نشاني صفحه ها استعمال فرماييد و از درج حروف و لغات فارسي درين قسمت دوري كنيدبه هيچ عنوان از مسافت (Space) براي درج مسافت در بين عبارات استعمال نكنيد و به مكان آن تنها از خطه فاصله ( - ) يا اين كه به عبارتي دش به كارگيري فرمائيداز استعمال از كاراكترهاي غامض دوري كنيدنصيب‌هاي مازاد در URL را از نصيب پيكربندي CMS خويش حذف فرمائيد تا بعداز نشاني تارنما صرفا نشاني مقاله يا اين كه برگه متبوع درج خواهد شد 
5. در قسمت ساخت محتواي متني و كدهاي تارنما از تگ‌هاي هدينگ منفعت‌مند گرديدتگ‌ها تحت عنوان سرتيترهاي اساسي استعمال ميشوند. به كار گيري از تگ‌هاي هدينگ (Heading Tags) خير صرفا به زيبايي و تروتميز بودن يك مقاله و نصيب‌بندي استاندارد آن امداد مي‌نمايد، بلكه اين آيتم يك پارامتر اصلي براي ربات‌هاي گوگل به مراد مرتبه دادن به صفحه هاي تارنما‌ها ميباشد. اين تگ‌ها همينطور در كدهاي HTML و سورس پوسته وبسايت نيز قابل استعمال مي باشند. مطمئن گرديد كه تيتر اساسي تارنما شما با تگ H1 در كدها تصويب گرديده باشد.
نوشته‌ي‌علمي داراي ارتباط: تگ هاي هدينگ (heading tags) اثر نصيب ترين تكنيك براي بهينه سازي مقاله ها
 
6. محتواي ديرين را بروزرساني نمائيدمحتوايي كه از تاريخ نشر آن ها يك سري سالي مي‌گذرد، در اكثر وقت ها موردها نياز به بروزرساني دارا هستند. شما بايستي مطالب مهمي كه پيشتر منتشر كرده‌ايد را به طور دائمي و طي مدت‌هاي وقتي متعدد (از جمله هر يك‌سال يك توشه) ارزيابي كرده و آن‌ها‌را با پاياني داده ها داراي ربط به‌روز فرمائيد. در بعضي مورد ها ممكن ميباشد محتواي منتشر گرديده قيمت دستكاري و بروزرساني را نداشته باشد.
دراين‌صورت آن مقاله مي بايست به طور بي نقص ويرايش خواهد شد و يا اين كه مطلبي تازه از آن قضيه درج گردد. در صورتي اينگونه كاري فرمائيد و مقاله قبل را حذف نكنيد ممكن ميباشد مرتكب يك كدام از سوءاستفاده‌هاي سئوي كلاه سياه با تيتر درج مطالب تكراري ‌گرديد. براين اساس بايستي طبق اصولي خاص، مقاله پيشين را حذف كرده و آن را به محتواي تازه هدايت نماييد. اين گزينه پاره اي حساس ميباشد. به همين خواسته و براي كسب داده ها بيشتر از نوشته‌ي‌علمي‌اي كه در همين ارتباط در مديروب منتشر كرديم ديدن فرمائيد.

تگ هاي هدر (H1-H6) چيست؟ چگونه هدينگ ها (تيترها) را سئو كنيم؟


هيچ كس نمي تواند تلاش و تاثير سئو در مشهد تگ هاي هد بر seo و يوزرها را نفي نمايد. اين تگ ها موجب جالب خيس شدن محتوا براي يوزرها گرديده و موتورهاي كاوش نيز به واسطه آن‌ها، محتوا را خوب فهم مي نمايند. همينطور تگ هاي هدر (هدينگ ها) فضايي براي درج لغت ها كليدي مهم و فرعي به شمار ميروند و از اين رو نقش مهمي در بهينه سازي اجرا مي نمايند. چنانچه با معني بهينه سازي به طور ظريف آشنا نيستيد، توصيه مي‌كنيم مقاله جامع seo چه چيزي است را مطالعه فرمائيد.
در صورتيكه مي‌خواهيد به يك سئوكار حرفه‌اي تبديل گرديد، نبايست از توان هدينگ ها غافل گرديد.
تگ هاي هدر (هدينگ) چه مي باشد؟تگ هاي هدر همان گونه كه از اسم آنان نيز برداشت مي گردد، در واقع تيترهاي يك محتواي متني محسوب مي گردند. مهم ترين آن ها، تگ هدينگ H1 بوده و از آن تحت عنوان عنوان مهم يك پست به كار گيري مي‌گردد. تگ هاي هدينگ دارنده سلسله مراتبي H1 تا H6 ميباشند.


در موقعيت كلي دو طريق براي ساختار دهي محتواي تارنما با به كارگيري از تگ هاي هدر وجود دارااست. طرز اوليه و مرسوم آن اينست كه يك تگ H1 در هر كاغذ تحت عنوان رمز عنوان توليد گرديده و احتمالا چند تگ هدر H2 و ديگر تگ هاي ذيل تيم آن نيز در متن به كار گيري مي گردد.
در HTML ورژن 5، هر قسمت با يك تگ H1 شروع مي شود. اين عمل براي آسوده كردن ادغام يك سري جز در يك برگه ساخته شده است. اين طريق از حيث تئوري مشكلي ندارد، ولي ادراك آن مقداري مشقت بار ميباشد. به اين ترتيب ما به عبارتي طرز نخستين را در هر سايتي توصيه مي‌كنيم.
از تگ هاي هدر (Header Tags) چه‌طور در بهينه سازي وب سايت به كار گيري كنيم؟در‌پي به معرفي طريق ها و راهكارهايي مي‌پردازيم كه با به كار گيري از آن ها مي‌توانيد از تگ هاي هدر به طور صحيحي سود كرده تا seo هر چه بهتري براي يك كاغذ جاري ساختن داده باشيد.
1. از هدرها براي توليد يك ساختار به كار گيري نمائيدتگ هاي هدر موجب توليد ساختار در محتواي متن يك مقاله ميشوند. هر هدر يا اين كه عنوان اطلاعاتي از قضيه محتواي گزاره هاي ذيل آن را به استفاده كننده جابجايي ميدهد.
يك طريق بهتر براي پي بردن هدرها، مقايسه آن‌ها با جدول محتواي يك كتاب ميباشد:
تگ H1 موضع كلي محتوا را ذكر مي نمايد، همچنان كه تيتر كتاب به تماشاچي اعلام مي نمايد كه آن كتاب در رابطه چه مي باشد.تگ هاي H2 در واقع مانند سرفصل هاي اساسي يك كتاب محسوب ميشوند و تعريف كننده قسمت هاي مجزاي يك مقاله ميباشند.بقيه هدر ها از H3 تا H6 تيترهاي ديگري براي ذيل گروه هاي هر قسمت محسوب ميگردند، همچون يك كتاب كه هر سرفصل مهم آن به چند نصيب جداازهم تقسيم ميگردد.در صورتي همين پست را براي مثال در لحاظ بگيريم، تگ H1، به عبارتي تيتر پست بوده و تگ هاي H2 نيز دو عنوان اوليه آن مي‌باشند. بقيه هفت راهكاري كه مطرح گرديده اند، تگ هاي H3 بوده و زيرمجموعه هاي تگ H2 دوم ميباشند.

بخش هاي مهم گوگل آناليتيكس


كاغذ مهم (home tab)در ورقه مهم شما مي‌توانيد مرور كلي و سريع سئو در مشهد روي حساب google analytics خويش داشته باشيد. در‌حالتي كه چند حساب داشته باشيد، كل آن ها اكران داده خواهند شد و شما به راحتي ميتوانيد هركدام را گزينش نمائيد و ترافيك آن شيوه مشاهده كنيد. در‌اين نصيب داده ها مفيدي مانند بازه زماني فرصت حضور مخاطب در وب سايت، نرخ پريدن، نرخ تبديل و غيره را نشانه مي دهد كه ما در‌پي به شما توضيح خوا‌هيم اعطا كرد.
Sessionمجموع رفتارها و تعاملات استفاده كننده در يك بازه مجال خاص در رديف session گوگل آناليتيكس معلوم مي‌گردد.
AVG.Session Durationاين رديف، معدل دوران مجال مجموع session هايي كه در يك بازه فرصت خاصي پيش آمده اند را اكران مي دهد.
Bounce rateرديف نرخ پريدن گوگل آناليتيكس درصد كاربراني كه در يك كاغذ خاصي، وبسايت را سوراخ ميكنند.
Goal conversion Rateنرخ تبديل كلي وبسايت درين رديف معين مي‌شود. يعني اينكه وب سايت شما در وصال به اهدافش چقدر پيروز بوده ميباشد.
Reporting tabچنانچه فقط براي يك تارنما حساب گوگل آناليتيكس داشته باشيد، با لاگين شدن به حساب خويش، گزارش مشاهده كرد كلي وبسايت به شما نشان داده ميشود ولي در صورتيكه بيشتراز يك تارنما داشته باشيد، گوگل آناليتيكس شما‌را به رديف property در ذيل رمز برگ admin هدايت ميكند و از اين نحوه مي‌توانيد گزارش مرتبط با سايتي را كه مي‌خواهيد ملاحظه كنيد.
Dashboardsسربرگ داشبورد نماي كلي از مهم‌ترين گزارشات وبسايت را به وبمستر علامت مي‌دهد. توليد كردن يك داشبورد و سفارشي كردن آن ها به هيچ وجه شغل مشقت وجود ندارد و مي‌توانيد موردها دلخواه خويش را به آن اضافه نماييد. شما ميتوانيد عواملي مانند توفيق در كمپين هاي اجتماعي و غيره را در نصيب داشبورد گوگل آناليتيكس پيگيري فرمائيد.

استانداردهاي سئو براي برنامه نويسان بك اند (Back-End Developers)


به كارگيري از تگ كانونيكاليك يو آر ال كانونيكال، ورژن اي از يو آر ال يك سئو در مشهد كاغذ ميباشد كه ما ميخواهيم بوسيله موتورهاي كاوش ايندكس خواهد شد. بدين روند، Canonicalization گفته مي‌گردد. هر كدام از صفحه هاي وبسايت بايد فقط با يك يو آر ال جداگانه قابل دسترسي باشد. بدين يو آر ال اثبات مي اقتدار پارامترهايي را اضافه كرد، فقط در حالتي كه اين شغل به طور اصولي صورت بپذيرد.
ورژن با www وبسايت و صفحه ها ايندكس گرديدهبه طور پيشفرض كل يو آر ال هاي تحت بايد به www.example.com ريدايركت شوند:
example.comexample.com/index.(.*)www.example.com/index.(.*)
برخي مواقع پيش مي‌آيد كه وبمستر وبسايت ورژن سواي www را ترجيح ميدهد. در‌اين موقعيت نيز آحاد نسخ بايد به نشاني سواي www ريدايركت شوند.
اسلش هاي انتهايي يو آر اليو آر ال ها ممكن ميباشد يك اسلش در انتهاي نشاني خويش داشته باشند. بعضا مواقع هم اينطور نبوده و خبري از اسلش وجود ندارد. سرور شما بايد به نحوي تهيه و تنظيم خواهد شد كه يك كدام از را به ديگري ريدايركت نمايد. به طور ايده آل ورژن دارنده اسلش ترجيح داده مي گردد. ولي هيچ فرقي در بين اين دو شرايط نيست.
اعتنا نمايد كه وجود يا اين كه عدم وجود اسلش تحت عنوان يك ايراد بكر و تنها ريدايركت شدن آنان به يكديگر اساسي ميباشد.
كانوني كردن صفحه ها داخليبرگه هر كالا تارنما نبايست از روش چندين يو آر ال متعدد قابل دسترسي باشد. نمونه پايين مثال اي از نشاني هاييست كه براي يك فرآورده ميتوانند در دسترس قرار داشته باشند:
/product/reebok-black-crossfit-shoe/ET256//shoes/product/reebok-black-crossfit-shoe/ET256//shoes/fitness/product/reebok-black-crossfit-shoe/ET256/
درين نمونه مشاهده ميكنيد كه تيم بندي ها در نشاني كاغذ در خال تغييرند و آنچه كه به حيث ميرسد اينست كه شايسته ترين يو آر ال براي اين برگه يو آر ال /product/reebok-black-crossfit-shoe/ET256/ ميباشد. هيچ يو آر ال ديگري نبايست قوي به مفتوح كردن اين كاغذ باشد. افزودن پارامترها مانند تحت به يو آر ال ورقه مشكلي ندارد، ولي مادامي كه از تگ كانونيكال براي اشاره به شيت مهم به كارگيري خواهد شد:
/product/reebok-black-crossfit-shoe/ET256//product/reebok-black-crossfit-shoe/ET256/?cat=shoes/product/reebok-black-crossfit-shoe/ET256/?cat=shoes&subcat=fitness

اساسي ترين نكات سئو


داراي شهرت ترين روشي كه اشخاص در جستجوي عمل شما سئو در مشهد كاوش مي نماينداين احتمال وجود دارااست كه بعضا  از مشتريان شما با به كارگيري از لغات و عباراتي كه به آن اشاره نموده ايد در جستجوي عمل شما باشند. اينكه اكثريت عموم ميباشند قصه ديگري ميباشد. به اين ترتيب او‌لين گام اين ميباشد كه مرسوم ترين روشي را كه عموم در جستجوي كارهايي مي نمايند را بفهميد.
براي اجرا اين فعاليت مي‌توانيد از ايده هايي كه پيش از اينً معين نموده ايد استعمال فرماييد. با جاري ساختن جستجوي Google براي يك كدام از لغت ها يا اين كه لغات مو جود در ليست خويش آغاز نمائيد. اساسي وجود ندارد كه‌اين عبارت چقدر مضحك يا اين كه بادآورده ميباشد.
مباحث دوست داستني و ديدني را در مسئله خويش پيدا نمائيدبازاريابي محتوا هنر ساخت محتواي اثرگذار و پر ارزش براي جذب مشتري يا اين كه مشتري مقصود شما ميباشد. بلكه صرفا يك بلاگ را فعال سازي نكنيد و به شايسته ترين ها اميدوار گرديد و بدانيد كه چه موضوعاتي دوستداشتني مي‌باشند و در موضوع شما ديدني ميباشند و محتواي مربوط به موضوعات نقل شده را توليد مي‌كنيد.
در شبكه هاي مردمي عضو گرديد و مشاهده كنيد كه عموم راجع‌به چه چيزي سخن مي نمايند و كدام موضوعات دوستداشتني ترين مي‌باشند. شما حتي ميتوانيد مبتني بر موضوعات برتر تمامي زمانها غربال و سازمان دهي نماييد.
معيارهاي جانور در پشت لغات كليدي را كه مي‌خواهيد بشناسيدبيشتر اشخاص هنگام ايفا پژوهش ها لغات كليدي تماماً روي دو واحد سنجش ذيل تمركز مي نمايند:
وسعت كاوش:  (تعداد جستجوهاي ماهانه، به صورت ميانگين)رنج در لغت ها كليدي:  تخميني از اينكه در برگه نخستين نتيجه ها كاوش براي آن اصطلاح سهل و آسان يا اين كه دشوار خواهد بود.
اينها اساسي مي باشند چون آن ها ديدگاه مفيدي در امر پتانسيل واژه كليدي و جايگاه بندي چقدر طاقت فرسا براي آن ارائه مي‌دهند. البته، جاي اينكه تنها به وسعت كاوش نگاه نمائيد، مي بايست تلاش فرماييد پتانسيل ترافيك جستجوي حقيقي براي هر واژه كليدي را دريابيد. براين اساس، ميتوانيد تلاشهاي خويش را براي سكو بندي براي اشخاصي كه احتمالاً بيشترين مقصود را به مقصد خويش ارسال مي نمايند متمركز نماييد.
در غايت شما ميتوانيد با مطالعه اين نوشته ي علمي اصول seo، تغييرات بخش اعظمي مفيدي در ذهن خويش و كساني كه تصوري غلط از seo وبسايت دارا‌هستند، توليد فرماييد. به دنبال به نظارت 8 اصول اول و اصلي دراين مورد پرداخته ايم.

سئو سايت چيست؟

 
اهميت بهينه سازي وبسايت در بسط بيزنس به قدري زياد ميباشد سئو در مشهد كه تك تك موسسات چيره از اصول بهينه سازي جهت ارتقا سكو وب سايت خويش به كار گيري مي كنند.
seo در واقع مخفف سئو موتور كاوش بوده و از روش اكران وبسايت در صفحه هاي موتورهاي كاوش موجب هدايت بازديدكنندگان به وبسايت و ارتقاء ترافيك وبسايت ميشود.
اين عمل موجب ارتقاء تعداد بازديدها و تعاملات تارنما با مخاطبان مي‌شود. بطور كلي مفهوم عبارت seo چه است؟اين ميگردد كه موجب دو دليل سكو و قابليت و امكان چشم شدن ميشود.
هنگامي تارنما بر طبق اصول seo پباده سازي و جاري ساختن گرديده باشد مخاطبان هنگام جستجوي واژه كليدي متبوع در موتورهاي كاوش بر حسب نيازهاي خويش به سمت تارنما شما هدايت مي‌شوند.
اهميت بهينه سازي تارنما
اهميت seo به قدري زياد ميباشد كه آحاد كسب و شغل هاي چيره عملكرد دارا‌هستند تا از اصول بهينه سازي در طراحي وب خويش حداكثر افتتاح را كنند.
معمولا مخاطبان تعدادي وبسايت معرفي گرديده در بالاي ليست موتور كاوش را بازديد نموده و با صفحه هاي بعدي كاري ندارند، از اينرو با سرويس ها بهينه سازي وبسايت شما در بالاي ورقه موتور كاوش نمايش داده ميشود.
اشخاص متعددي براي به كار گيري از سرويس ها مايحتاج خويش و يا اين كه خريد محصول به موتورهاي كاوش مراجعه مي كنند، از اينرو داشتن يك سايت پيروز كه مبني بر اصول بهينه سازي وب سايت پباده سازي گرديده باشد داراي اهميت ميباشد.

سئو چيست؟


seo برگرفته از عبارت Search Engine Optimization ميباشد سئو در مشهد كه لغات معادلي زيرا بهينه سازي يا اين كه seo موتور كاوش دارااست كه همه آن ها به يك معنا ميباشند و مي قدرت آن را بصورت پايين تعريف و تمجيد نمود:
seo (بهينه‌سازي موتور كاوش) به معناي فريب و يا دستكاري موتور‌هاي كاوش با طريق‌هاي غير اخلاقي نيست. آنها براي مدد كردن به بهبود رويت و رابطه اينترنت سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با مقصود رسيدن به درجه‌بندي بالا، ايجاد گرديده‌اند.
بهينه سازي را مي‌قدرت تيم‌اي از طريق‌ها براي تغيير استراتژيك اينترنت سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين دست اندركاران داراي ارتباط برگه و افزايش اهميت آن در كاغذ نتايج كاوش، مي‌پردازد.
seo فرآيند بي آلايش‌اي نيست كه به راحتي پياده‌سازي گردد زيرا نيازمند علم زياد، دانش پيش زمينه‌اي و شكيبايي ميباشد. موتور‌هاي كاوش با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي درجه‌بندي خويش غير قابل پيش‌بيني ميباشند؛ بنابراين وظيفه مهندسين seo بروز نگه داشتن داده ها خويش در اين زمينه ميباشد.
بهينه سازي وبسايت يا اين كه سئو تارنما يكي عمل هايي ميباشد كه بوسيله سئوكار جاري ساختن مي گردد.
الگوريتم سكو‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت جايگاه‌بندي يك سايت ميباشد. از اين رو مهندسين seo مي‌بايست اصلي‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي چيره بهينه سازي بدانند.


اوايل استارت بهينه سازيدر اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي كاوش عمل خويش را شروع كردند؛ بعضي از دوست داستني‌ترين آنها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن مجال عموم موتورهاي كاوش را به ديد يك ليست فهرست گرديده نگاه مي‌كردند كه همچون شيت رنگ زرد، seo اوليه مبتني بر حروف الفبا اجرا مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همانند AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.
با رويش مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظواهر مي‌شدند كه از الگوريتم‌هاي مرتبه‌بندي پيچيده‌تري به كار گيري مي‌كردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تراكم واژه و كلمه كليدي ( تعداد دفعاتي كه يك واژه و كلمه كليدي يا يك عبارت در يك شيت مصرف شده تقسيم بر تعداد آحاد لغت ها ورقه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم و شعور محتويات اينترنت سايت‌ها به كارگيري مي‌كردند. در ادامه اين رويش سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خويش را استارت كرد. با بسط جايگاه‌بندي صفحه هاي به وسيله موتور‌هاي كاوش، مهندسين seo به‌دنبال پيدا كردن شيوه‌هايي جهت تاثيرپذيري در سكو بندي اين موتورها چه با استعمال از طريق‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

جريمه شدن توسط گوگل به صورت دستي يا الگوريتميك


پنالتي شدن وب سايت در گوگل در واقع يك اختلال بسيار گرانقدر سئو در مشهد براي همگي كسب و شغل هاي آنلاين ميباشد. اين گزينه معمولا به طور ناگهاني حادثه مي افتد و علتش هم اين ميباشد كه گوگل الگوريتم سكو بندي خويش را بروز رساني كرده و در فيض صفحه هاي وب سايت شما با اين الگوريتم بروز رساني گرديده گوگل، انطباق نخواهند داشت. براين اساس افت درجه وبسايت در گوگل براي بيشتر صفحه ها شما حادثه مي افتد.
ولي اعتنا داشته باشيد كه آيتم بالا، جزو جريمه هاي الگوريتميك گوگل به حساب آورده مي شود. پنالتي شدن وب سايت در گوگل به طور دستي به‌اين شكل ميباشد كه يك كارمند اين مجموعه كاغذ وبسايت شمارا به طور دستي كراول كرده و آن را جزيمه مي نمايد. اين گزينه معمولا به خيال وجود گلايه هايي از سعي وب سايت شما واقعه مي افتد و يااينكه هدف ها شما با هدف ها گوگل مغايرتي داشته باشند.
اكنون زمينه اي كه وجود دارااست اين ميباشد كه چه گونه مي اقتدار جريمه هاي گوگل را شناسايي و مرتفع كرد. براي اين شغل توصيه ميكنيم كه قطعا يك اكانت Google Search Console داشته باشيد و بخش مرتبط با اخطارهاي آن را آيتم محاسبه قرار داده و خطاها وبسايت خويش را حل نماييد.

چگونه از سايت خود در برابر PBN محافظت كنيم؟


هيچ مشاور معتبري در قضيه جستجوگرها، كانال هاي بلاگ محرمانه سئو در مشهد را براي ساخت لينك و پيوند يا اين كه ارتقا بازديد وبسايت سفارش نمي نمايد. متأسفانه، وبسايت شما ممكن ميباشد در يك PBN مشغول گردد فارغ از اينكه شما حتي از آن باخبر باشيد، خصوصاً در‌حالتي كه فعاليتهاي ساخت لينك و پيوند خويش را به فرد ثالثي سپرده باشيد. خريد لينك و پيوند در سايتهايي مانند Fiverr يا اين كه بقيه سرويس ها دهنده ها ممكن ميباشد وبسايت شما‌را در معرض خطر دورازشوخي قرار دهد.
ممكن ميباشد از خويش بپرسيد از كجا بدانم كه بك لينك و پيوند PBN ميگيرم يا اين كه بك لينك و پيوند معمولي؟ آيا علائمي وجود داراست كه بايستي پيرو آن ها باشم؟ آري، وجود داراست! علائم شناسايي آن ها به شرح تحت ميباشد:
وبلاگها دارنده يك سري پيوند خروجي مي باشنددر شرايطي كه به وبلاگي برخورديد كه دامنه يا اين كه لينكهاي خروجي متعددي در ورقه آن‌ها وجود دارااست و در‌صورتي‌كه بيشتراز ۵ خروجي باشد؛ اين بدان معناست كه آن ها پيش از اينً آن وب لاگ يا اين كه وب لاگ ها را به يك‌سري نفر سفارش داده اند تا از پيش از آن‌ها بك لينك و پيوند بگيرند و شما تنها فرد ديگري ميباشيد كه بخشي از كلاهبرداري آن‌ها مي‌باشيد.
اشخاص تصادفي كه از روش پست الكترونيك به شما ميگويند دارنده چند تارنما دارنده مرجع خوب براي لينك و پيوند دهي ميباشندادله اينكه همگي آن‌ها وبسايت هايي را به شما توصيه ميدهند اين ميباشد كه آنها در كانال بلاگ سري خويش مالك آن ميباشند. براي آ‌ن‌ها سهل وآسان ميباشد كه‌اين سايت ها را ارائه دهند چون ما يحتاج وجود ندارد براي تأييد به هيچ مديري مراجعه نمايند.
وبسايت هايي كه در بازه فرصت كوتاهي ارتقاء ترافيك ارگانيك دارا‌هستنددر‌حالتي كه به وبسايت هايي كه به شما توصيه لينك و پيوند ارائه مي‌دهند نگاه فرماييد و ملاحظه كنيد شش ماه پيش هيچ ترافيكي نداشته اند، ناگهان هزاران ترافيك ارگانيك دارا‌هستند اين يك هشدار ميباشد، آن‌ها تنها اين دامنه را خريداري كرده و استارت به افزودن مقاله وب لاگ روي آن مي نمايند تا به راحتي در كلمه ها كليدي درجه بندي شوند. آيتم بعدي كه در شكل پيگيري اين دامنه مشاهده خواهيد كرد اين ميباشد كه ترافيك ارگانيك ارتقا چشمگيري خواهد داشت چون گوگل از تاكتيك هرزنامه آن‌ها به كارگيري نموده است. بعداز اين واقعه مالك كانال وب لاگ محرمانه آن دامنه را انقطاع مي نمايد چون ديگر براي آن ها گرانبها وجود ندارد و چنانچه يك دامنه را از آن‌ها بخريد آخر و عاقبت اين پيوند رجوع را از دست خواهيد بخشيد.

فاكتور مهم سئو كه در ارتقاء رتبه بندي سايت شما لازم است


براي بالا رفتن معيار سكو بندي در حاصل جستجويي موتورهاي سئو در مشهد كاوش بايستي بر فاكتورهاي موءثر در بهينه سازي ي  on-page و off-page دقت كرد پژوهش ها نشانه داده ميباشد كه وجود بيش تر از ۲۰۰ فاكتور seo مي‌تواند شما‌را چهت نيل به مقصود درجه بندي بالا كمك نمايد.
مجموعه بندي فاكتور هاي اساسي در بهينه سازيبه گفته ي  Andrey Lipattsev  كه يك محقق ارشد در خصوص استراتژي هاي گوگل ميباشد، مجموع فاكتورها و كارداران بهينه سازي را مي اقتدار ذيل ۳ سيگنال و ذيل گروه ي تحت در الگوريتم جايگاه بندي seo تيم بندي كرد.
 بك لينك و پيوند ها محتوا رنك برينمي بايست اعتنا داشت كه‌اين ۲۰۰ فاكتور seo بسيار دعوا بر انگيز مي‌باشند و در عين هم اكنون فاكتور هاي ديگري در موتورها ي جستجويي گوناگون وجود داراست كه قابل مشاجره و محاسبه مي‌باشند.
محاسبه ۲۰۰ فاكتور بهينه سازيدرپي به شرح ۲۰۰ فاكتور seo تماما خوا هيم پرداخت.
 ۱. سن و عمر دامنهمادامي كه شما دروبسايت خويش محتوايي با كيفيتي را آماده آوريد عمر دامنه ي شما ازرش چنداني نخواهد داشت به نحوي كه تفاوت آنچناني در ميان دامنه ي ۶ ماهه و ۱ ساله نيست، به گفته ي  Matt Cutts كه يك كدام از مهندسين گوگل ميباشد سن و عمر seo نمي تواند از كارداران اساسي در درجه بندي تارنما شما باشد.