آرشیو بهمن ماه 1400

در اني وبلاگ كاربردي ترين مقالات حوزه سئو سايت منتشر مي شود.

تعيين استراتژي بروزرساني محتوا


بعد از اينكه محتواهايمان را چك كرديم آغاز به گروه بندي آن ها سئو در مشهد ميكنيم و تصميم ميگيريم كه براي هر مورد مي بايست چه كاري صورت پذيرد. براي بروزرساني محتواهايمان پنج استراتژي مهم مي‌توانيم درنظر بگيريم:
      ۱- بهبود ساختار محتوا
ممكن ميباشد بعضي مقاله ها، محتواي بهتر و مفيدي داشته باشند ولي اشكالات نگارشي و ويرايشي دارا هستند. براي آغاز خوب ميباشد اين مقاله‌ها را به دست يك ويراستار بسپاريد تا آن‌ها‌را دستكاري نمايد. علاوه بر اين يك محتواي عالي بايستي ساختار منسجمي داشته باشد. تيترها به نيكي چيده گرديده باشند و از دور از هم گويي اجتناب نمايد. رشته ذكر و لحن حرف هم مي بايست به صورتي باشد كه بتواند با استفاده كننده رابطه برقرار نمايد.
      ۲- بهبود سئوي محتوا
بعضي محتواها ممكن ميباشد از ديد رعايت اصول seo ضعيف باشند. مجموع عنوان ها، url ها، كلمه ها كليدي، توضيحات متا، alt تصاوير و ديگر فاكتورهاي سئوي محتوا بايستي به توجه سنجيده شود وپس از آن با پيوند دهي داخلي به ارتقاء سكو هر ورقه امداد كنيم.
      ۳- بهبود كيفيت محتوا
براي بهبود كيفيت يك محتوا شغل هاي مختلفي خواهيم توانست اجرا دهيم. ممكن ميباشد تصميم بگيريم كه اطلاعاتي را به آن اضافه كنيم كه براي مخاطب موثر ميباشد. ممكن ميباشد در نوشته‌ي‌علمي خويش آماري را منتشر كرده باشيم كه سابق گرديده‌است و نياز باشد آمار و ارقام آن آپ تو ديت خواهد شد. پژوهش ها تازه، تغيير و تحول ضوابط و يا اين كه اضافه شدن ضوابط تازه، رويدادهاي نو و مورد ها شبيه ميتوانند به شما در افزودن داده ها باارزش به مقاله ها ديرين امداد نمايند. به علاوه مي‌توانيد با افزودن كليپ، عكس يا اين كه پادكست به نوشته‌ي‌علمي خويش آن را بي نياز خيس نماييد و بازديد آن را ارتقا دهيد.
      ۴- گشوده انتشار محتوا
در شرايطي‌كه مجموع اپ هاي بيان شده براي بروز رساني محتوا را اعمال داده ايد و محتواي شما از كيفيت و ساختار خير برخوردار باشد پس فرصت آن رسيده كه آن را به صورت بهتري در معرض روئت كرد مخاطبانتان قرار دهيد. بازنشر محتوا بدين مفهوم ميباشد كه محتواي آپديت گرديده خويش را در شبكه‌هاي‌عمومي در اختيار بگذاريم و با اين شغل لينك و پيوند متعددي را براي تارنما خويش جذب كنيم.
      ۵- حذف محتوا
عموما پيشنهاد مي شود محتواهاي كهن خويش را حذف نكنيد چون هر شيت در گوگل منزلت خاصي داراست كه با حذف كردن آن آحاد درجه و امتياز آن از دربين مي رود. علاوه بر اين حذف يك محتوا منجر مي‌گردد ورودي كل بك پيوند هايي كه آن محتوا داراست نيز بسته خواهد شد. لينك و پيوند هاي بسته يا اين كه حاد تاثيري منفي روي وبسايت ما دارا‌هستند پس در هنگام حذف يك محتوا توجه فرمائيد كه لينك و پيوند هاي داخلي و فرنگي آن را نيز حذف فرمائيد.
حذف محتواهاي سابق در دو وضعيت مشكلي براي تارنما ساخت نمي نمايد:
آن برگه هيچ ترافيكي نداشته باشد و درجه آن صفر باشدمسير بيزنس شما تغيير و تحول يافته باشد.در هر شكل در صورتي‌كه محتواي شما قيمت خويش را از دست داده باشد يا اين كه با تغييراتي كه در سياست تجارت خويش داشته ايد ديگر آن محتوا براي وب سايت تان همت ندارد پس خوب ميباشد آن را حذف فرماييد. ولي به حافظه داشته باشيد كه وسعت متعددي از محتواي وب سايت را به يكباره حذف نكنيد.

آشنايي با تكنيك هاي سئو كلاه سفيد


در حالتي كه در مورد مدير يك وبسايت كار ميكنيد، ميدانيد كه سئو در مشهد يكي‌از مهم‌ترين تخصص هايي كه با آن سروكار داريد، بهينه سازي و سئو وبسايت ميباشد. چون فارغ از داشتن علم seo و يا اين كه به كارگيري از كارشناس، قابليت و امكان كسب سكو در گوگل براي شما نيست. ولي تكنيك هاي بهينه سازي، بسيار بزرگ مي‌باشند و براي يادگرفتن آن‌ها بايستي روش متعددي بپيماييد. بعضي از اين تكنيك ها، با تيتر تكنيك هاي seo كلاه سپيد يا اين كه white hat بهينه سازي شناخته ميشوند. در واقع طرز‌هاي متعددي در ارتقا درجه تارنما‌ها وجود داراست.
بعضا از اين طرز‌ها رسمي مي‌باشند و برخي ديگر غيرقانوني قلمداد ميگردند. طرز‌هاي غيررسمي يا اين كه به عبارتي تكنيك هاي seo كلاه سياه در شرايطي‌كه در يك اينترنت سايتي مصرف شده و گوگل متوجه آن ها خواهد شد، تارنما مربوطه را جريمه و پنالتي مي نمايد. پس مي بايست اعتنا داشته باشيد كه به كارگيري از طريق‌هاي غير رسمي، وبسايت شما‌را در حاشيه پرتگاهي قرار ميدهد كه چنانچه كه دستتان رو گردد از كناره پرتگاه سقوط خواهد كرد.
به همين ترتيب گوگل براي سايتتان جريمه‌هاي سنگيني در حيث ميگيرد به دليل آنكه شما ضوابط و خط قرمزهاي رقم خورده به وسيله گوگل را ناديده گرفته‌ايد. درين مقاله از مقر علم سرورپارس قصد داريم كه در رابطه تكنيك‌ها و شيوه‌هاي رسمي بهينه سازي كردن تارنما يعني تكنيك هاي seo كلاه سپيد با شما سخن كنيم.
بهينه سازي كلاه سپيد چه مي باشد؟seo كلاه سپيد به تكنيك‌هايي گفته مي گردد كه استعمال از آنها راهي براي ارتقا رده و مرتبه تارنما ميباشد و مديران وبسايت مي توانند بوسيله آنها موقعيتي بسيار بهتر براي وبسايت خويش رقم بزند. تكنيك بهينه سازي كلاه سپيد كاملا با ضوابط و خط قرمزهاي مشخص و معلوم گرديده به وسيله گوگل همخواني دارااست. در واقعيت در به كارگيري از طريق بهينه سازي كلاه سپيد كوشش مي شود كه به موقعيت و قانون ها گوگل اعتنا بي نقص گردد.


با استعمال درست از اين تكنيك‌ها و طرز ها خواهيم توانست منزلت و درجه بسيار با ارزشي را براي وبسايت خويش در موتور جستجوي گوگل به تصويب برسانيم. در واقع شيوه seo كلاه سپيد روشي ميباشد كه ماهيت آن متضاد نحوه seo كلاه سياه يا اين كه بهينه سازي كلاه خاكستري ميباشد. White Hat در واقع به كليه شيوه ها و تكنيك هاي رسمي بهينه سازي گفته ميگردد كه مطابق با ضابطه هاي گوگل تدوين گرديده اند. بعضا از اين نحوه ها به وسيله تجربه سئوكاران به دست آمده و اما برخي از آن‌ها نيز به وسيله خويش گوگل اعلام گرديده اند.
شيوه بهينه سازي كلاه سپيد را مي قدرت از مطمئن‌ترين نحوه‌هاي seo و سئو به شمار آورد. به همين استدلال ميباشد كه‌اين طريق بسيار بوسيله كارشناسان seo و ساخت‌و‌ساز محتوا پيشنهاد ميگردد. با به كار گيري از اين طريق‌ها وب سايت شما ميتواند از هرگونه جريمه يا اين كه مجازات بوسيله گوگل بدور بوده و به درجه هاي بهتر گوگل دست يابد.
فقط ايرادي كه مي‌قدرت از اين طريق گرفت شكيبايي زياد ميباشد. به دليل آن كه در نحوه White Hat يا اين كه به عبارتي بهينه سازي كلاه سپيد مي بايست براي افزايش منزلت وبسايت خويش طاقت متعددي به خرج دهيد و اما پشتكار فراواني هم داشته باشيد. در حيث داشته باشيد كه يك شبه نمي‌اقتدار به توفيق‌هاي چشمگير دست يافت. چهت نيل به توفيق‌هاي زياد مي بايست آستانه تحمل خويش را بالا ببريد و در دراز برهه زماني شاهد پرورش تارنما خويش گرديد.
مطالب اثرگذار  جديدترين تكنيك هاي seo در سال 2022 ، آينده سئو چه مي گردد؟نحوه هاي بهينه سازي كلاه سپيد يا اين كه White Hatبه كار گيري از طريق‌ هاي seo كلاه سپيد White Hat بسيار شل ميباشد. بعضي وقتها به كار گيري از اين شيوه‌ها بسيار شل‌خيس از تكنيك‌هاي بهينه سازي كلاه سياه بوده و به همين استدلال بهينه سازي كلاه سياه براي ريسك كردن قيمت ندارد. در‌حالتي كه كه مي خواهيد سواي هيچ دردسري و اما به طور رسمي درجه وب سايت خويش را ارتقاء دهيد مي توانيد از طريق‌هاي تحت برخوردار گرديد:

استفاده از ابزار هاي آنلاين براي توليد محتوا


درين مرحله يكي منابع قادر است استعمال از google trends باشد. سئو در مشهد بعداز تهيه و تنظيم ليستي از عبارات كليدي نوشته‌علمي خويش، مي بايست تك تك آنان‌را يكي از يكي از محاسبه نماييد و ببنييد در ماه هر يك چنددفعه كاوش ميگردند. چرا كه بعضي تارنما‌ها بعداز ماه‌ها كوشش براي سئوي خويش، براي واژه كليدي به كاغذ اوليه گوگل ميايند كه كاوش نميشوند. بدين ترتيب ترازو جستجوي واژه كليدي كه گزينش مي كنيد بسيار اصلي ميباشد. به كار گيري از اين ابزار دشوار وجود ندارد، زماني كه ابزار مجاني گوگل را گشوده ميكنيد، با وارد كردن كلمه و واژه كليدي خويش مي‌توانيد درصد جست و جويبار آن كلمه و واژه را مشاهده كنيد و همينطور قابليت و امكان مقايسه 5 كلمه و واژه كليدي به طور هم زمان وجود داراست.

در محتوا از تخصص خويش به كارگيري فرماييد

3- در محتوا از تخصص خويش به كار گيري فرماييدبراي اينكه در ساخت و ساز محتوا حريف هاي خويش را معدود فرماييد به ساخت محتواي تخصصي بپردازيد از جمله شما تارنما ايجاد دندان هاي تصنعي و مصنوعي داريد مي توانيد نوشته‌ي‌علمي اي به عنوان "مفل سازي چه ميباشد؟" ساخت و ساز نماييد در نوشته‌ي‌علمي هاي تخصصي شما حريف هاي كمتري داريد و با رعايت مورد ها بالا شما مي توانيد به راحتي در صفحه ها اوليه گوگل بيايد. پس دست به فعاليت گرديد تا پيش از اينكه حريف شما دست به فعاليت نشده ميباشد.
4- سرعت صفحه ها هات خويش را بالا ببريدهنگامي كه يوزرها موضوعات متبوع خويش را در موتورهاي كاوش سرچ مي‎نمايند، شايسته ترين وبسايت ها‏ در ورقه نخستين نتيجه ها كاوش در مقابل آن ها قرار مي‎گيرد. اكنون يوزرها با دقت به عنوان ها سايتها، آن‌ها‌را گشوده مي‎نمايند. انتظار آن ها از تارنما ها‏، سرعت بالاي بارگذاري شدن ميباشد. در صورتيكه كه صفحه ها گشوده گرديده دير بار گذاري شوند، يوزرها فوران وب سايت را رخنه‌ مي‎نمايند. از اين رو سرعت وبسايت اهميت متعددي در ارتقاء تعداد بازديدكنندگان دارااست كه براساس تحليل ها‏يي كه دراين مورد انجام يافته ميباشد، حداكثر ارتفاع مقطع بارگذاري شدن صفحه هاي نبايد بيشتر از 4 ثانيه باشد. به اين ترتيب براي جذب بازديدكننده هاي بيشتر، فرصت متعددي در چنگ تارنما ها‏ نيست. دراين باره راهكارهايي جهت ارتقاء سرعت بار گذاري شدن صفحه هاي وب سايت وجود داراست.

تاثير سرعت وب سايت بر مقام حاصل گوگلتاثير سرعت وبسايت بر رده نتيجه ها گوگلترازو ماندن كابر در وب سايت و حتي‌د‌ر صفحه ها شما اصلي ميباشد به صورت معدل در‌صورتي‌كه بازديد تارنما شما 3 دقيقه باشد ميانگين ميباشد و در شرايطي‌كه بالاي 6 دقيقه باشد بسيار بهتر ميباشد و گوگل امتياز نيكي به شما مي دهد. براي بيشتر كردن مجال حظور يوزرها در تارنما شما مي توانيد در مقاله‌ها خويش از ويدئو به كار گيري نمائيد براي گزينش ويدئو يك سري نكته را رعايت فرماييد :
ويدئو بيشتر از 5 دقيقه نباشد چون يوزرها شما آن را گشوده نمي كنند و سريع خيس وبسايت شما بسته مي‌شود.ويدئو ديدني باشد. در ويدئو از موشن گرافي استعمال نمائيد.كوشش فرمائيد ويدئو را در اوايل نوشته‌ي علمي قرار دهيد.ويدئو مطلوب با مسئله نوشته‌ي‌علمي باشد.يكي از ديگه از نكاتي كه سبب ماندن مخاطب در وبسايت شما ميگردد اين ميباشد كه در كد نويسي خويش از برنامه كودكان ها به كار گيري فرمائيد. برنامه كودك ها سبب مي‌گردد جذابيت براي كابران شما توليد گردد و بيشتر در تارنما شما بمانند.

سئو محلي و نكات آن


مرحله ۴. يك گروه بندي تعيين فرماييد
گوگل صرفا اذن تصويب يك مجموعه بندي را در كامل شدن سئو در مشهد پروفايل GMB به شما مي‌دهد.روش گزينش درست يك مجموعه بندي مطلوب:تيم هايي را تعيين نمائيد كه عبارت را كامل شدن نمايند: “اين بيزنس … ميباشد” و خير “اين كسب و كار دارنده … ميباشد.” مقصود شما اين ميباشد كه بجز ليست مهم، همه خدماتي كه ارائه مي دهيد، محصولاتي كه مي فروشيد و يا اين كه امكاناتي كه ارائه مي دهيد، به طور جامع و ظريف تعريف نمائيد.نخست بدين مقاله تصور كنيد كه عمل شما چه چيزي است و آنگاه با اعتنا به خدماتي كه ارائه مي دهيد آن را گروه بندي نماييد. گوگل با دقت به هر آنچه تايپ مي‌كنيد استارت به ارائه تيم بندي مي نمايد. شما ميتوانيد به مطلوب ترين مورد را تعيين كرده و بر روي آيتم “Next” كليك نماييد.
مرحله ۵. شماره تماس و سايت خويش را وارد فرماييد (ازروي اراده)
در‌اين مرحله بايستي شماره تماس و نشاني تارنما خويش را وارد فرمائيد. به خاطر داشته باشيد اين داده ها بايستي حقيقي وواقعي و اثبات باشد براين اساس از روي داده ها تماس خويش در بقيه صفحه ها اسكن فرمائيد.پيش از اينكه ليست GMB شما بارگزاري گرديده و  اكران داده خواهد شد، مي بايست ليست خويش را تأييد نمائيد. اين شغل معمولاً از روش تلفن يا اين كه پست الكترونيكي جاري ساختن مي‌شود – براي تأييد فقط كافي ميباشد راهبرد هاي گوگل را دنبال فرمائيد.
مرحله ۷. ليست خويش را باصرفه نماييد
شادباش مي‌گويم – تأييد گرديده ايد!البته در اينجا متوقف نميشود چون شما بايستي ليست GMB خويش را بوسيله اين فاكتورها با صرفه نمائيد:
افزودن گروه بندي هاي بيشتربار گذاري عكس يا اين كه تصاوير ( اين تصاوير مي‌تواند در ساخت‌و‌ساز يك ذهنيت مثبت در باب اول بسيار مفيد باشد)سا‌عتها كاري خويش را وارد نماييدليست هرگونه سرويس ها منحصربه‌فرد به شخصي كه ارائه مي دهيد را وارد نمائيدافزودن شماره تلفن هاي مازادافزودن خصوصيات / تجهيزاتو …

اهميت سرعت بارگذاري صفحات در سئو سايت


چرا سرعت بار گذاري صفحه هاي اصلي ميباشد؟ 


 
بسيار منطقي ميباشد سئو در مشهد كه سرعت بار گذاري صفحه هاي وب سايت خويش را تا مكان ممكن ارتقا دهيد.
يوزرها بلقوه وب سايت از اينكه براي لود صفحه هاي وبسايت انتظار بكشند، ناراضي خواهند بود. اين برهان ارتقاء نرخ خروج وبسايت ميباشد.(نرخ خروج احتساب معيار يوزرها بيرون گرديده از تارنما در يك برگه معين از وبسايت ميباشد.)
مطالعات متعددي حاكي از آن ميباشد كه يوزرها توقع دارد كه تارنما در 2 ثانيه لود گردد.(يوزرها از ثانيه 3 به آن گاه براي خروج از وب سايت تصميم ميگيرند.) درصورتي كه تارنما شما درين مجال بار گذاري نشود يوزرها به تدريج براي خروج از وبسايت فراهم ميگردند و به كاغذ كاوش گشوده گشته و در پي سايتي مي‌شوند كه تجربه كاربري خوب را با سرعت فراتر بار گذاري صفحه هاي به آنان ارائه بدهد.
مطالعات ديگري كه در اين باره انجام يافته نماد مي‌دهد كه سه چهارم يوزرها به وبسايت هايي كه با سرعت تحت لود گرديده اند گشوده نخواهند گشت. طبق حيث سنجي انجام يافته اين يوزرها پس از 4 ثانيه قصد به خروج و عدم برگشت مجدد به وب سايت مي‌گيرند.
 


 
با دقت به‌اين حقيقت ها، بايستي مطمئن گرديد كه صفحه ها وب سايت شما حداكثر در 2 ثانيه بار گذاري ميشوند.
تارنما خويش را براي گوشي سئو نماييدپباده سازي و سئو وب سايت براي تلفن همراه همواره ايده خير و خوبي ميباشد چون كه دو-سوم يوزرها تلفن همراه هاي هوشمند براي دسترسي به وب از موبايل هاي خويش فايده مي‌گيرند.
اين آمار براي مالكان دكان هاي اينترنتي حياتي ميباشد و با دقت به بسط مخاطبان تلفن همراه هاي هوشمند مي بايست وبسايت خويش را براي اين مجموعه از مخاطبان سئو نمايند.
يك كدام از نكاتي كه بايستي به خيال داشته باشيد اين ميباشد كه ورژن موبايلي وب سايت ابدا نبايد از ورژن پايين اينترنت كندتر بار گذاري گردد.
اين بدان شكل ميباشد كه براي seo وب سايت براي گوشي فقط نمي قدرت به يك‌سري كد براي تغيير و تحول ظواهر تارنما براي اكران درست در تلفن همراه، متكي بودن كرد. بلكه مي بايست بدين دقت داشت كه يوزرها موبايلي در پهنا 2 ثانيه براي ماندن و يا اين كه رفتن از تارنما شما تصميم گيري مي نمايند.
نكته: هنگام آزمايش سرعت تارنما، سرعت لود ورژن دسكتاپ و تلفن همراه را ارزيابي فرمائيد.
نكته: ساخت سايت به طور AMP صرفا نحوه ساخت سايت براي تلفن همراه ميباشد كه سرعت لود صفحه هاي را سئو مي نمايد. البته تمامي seo كاران موافق به كارگيري از آن نيستند. معارضان اين طريق بر اين باورند كه كدهاي وبسايت را مي بايست تا مكان ممكن براي سريعترين مجال لود seo كرد و براي اكران وبسايت در تلفن همراه هاي تلفن از طريق پباده سازي ريسپانسيو سود گرفت. با دقت به آمريكايي بودن سرورهايAMP و تحريم هاي كشور ايران، اين گفته قادر است قابل تفكر باشد.
 چه طور مي قدرت سرعت بار گذاري صفحه هاي وبسايت را تحليل كرد؟آناليز كردن سرعت تارنما را مي اقتدار به وسيله ابزارهاي بدون پول آنلاين مانند Page Speed Online كه به وسيله گوگل ارائه گرديده‌است اعمال اعطا كرد. وب سايت ها و پلاگين هاي فراوان ديگري نيز  براي محاسبه كردن سرعت وب سايت وجود دارا هستند.
ابزار Page Speed Online به شما صفحاتي را كه كندتر از معمول لود ميگردند را علامت داده و پيشنهاداتي براي ارتقاء سرعت صفحه هاي ارائه ميدهد.
 وبسايت GTMetrix يك كدام از ديگر از مشهورترين تارنما ها براي سنجش سرعت لود صفحه ها و اكران طريق تصحيح آن ميباشد. اين وب سايت قدرت محاسبه بيشتر موادسازنده seo داخلي را دارااست.

عوامل موثر در رتبه گوگل بر طبق يك ميليون نتيجۀ جستجو


هيچ شكي وجود ندارد كه كل عده اي كه در فضاي آنلاين فعال سئو در مشهد ميباشند، ميخواهند بدانند كه كدام كارداران و فاكتورهاي بهينه سازي با قرارگيري يك وبسايت در سكو نخستين گوگل ارتباط بدون واسطه دارا هستند؟ خوشبختانه اينترنت‌تارنما بك لينكو به اعطا كرد ما رسيده ميباشد و براي يافتن جوابِ سوالاتي كه در اين باره وجود داراست، جديدا يك ميليون آيتم از نتيجه ها كاوش در گوگل را آيتم تحليل و آناليز قرار داده ميباشد. خبر عالي اينكه آن‌ها تحقيق آنان صرفا به تحليل حاصل گوگل محصور نميشد و بخشي از آن مرتبط با تحليل محتوا، بك‌لينك و پيوند‌ها و سرعت اينترنت‌تارنما‌هاي آيتم آناليز ميشد. براين اساس بود كه آن ها توانستند تاثير عامل ها بسيار متنوعي را بر بهينه سازي اندازه بگيرند و نتايجي درخور اعتنا را دراين باره بدست آوريد. نتايجي كه براي ما هم حقيقتاً ديدني بود و حتي مطمئن بوديم شما هم از تلاوت آن‌ها لذت خواهيد موفقيت. بدين ترتيب تصميم گرفتيم آن ها را در وب لاگ نوين منتشر كنيم.
پيرو مي توانيد يافته‌هاي اين تحقيق راجع به فاكتورهاي بهينه سازي و كارداران اثر گذار در درجه گوگل را به صورت خلاصه و فهرست‌سيرتكامل بخوانيد:
بك لينك و پيوند ها هنوز هم يكي‌از تاثيرگذارترين فاكتورهاي seo و سكو گوگل مي‌باشند. مي‌اقتدار ذكر كرد تعداد دامنه هاي پيوند گرديده به يك كاغذ، بيشتراز هر ادله ديگري بر مرتبه يك وبسايت تاثير دارا‌هستند.داده‌ها علامت ميدهد كه اعتبار و قيمت پيوند هاي يك سايت، با داشتن مرتبه هاي فراتر در موتور جستجرگر گوگل در خصوص ميباشد.آن محتوايي كه تيتر و متنش با يكديگر داراي ربط ميباشند، خوب از محتوايي كه تيتر و متنش ربطي به يكديگر ندارند فعاليت مي‌نمايد. در فيض، ساخت محتواي متمركز كه فقط راجع‌به با يك زمينه ميباشد، مرتبه وبسايت را ارتقاء مي دهد.طبق داده‌هاي اين تحقيق، محتواي مفصّل و زمانبر خوب از محتواي كوتاه فعاليت مي‌نمايد. پيوند اوليه نتيجه ها جستجوي گوگل به صورت ميانگين مشمول 1،890 واژه ميباشد.اينترنت‌وب سايت‌هايي كه از پروتكل HTTPS به كارگيري مي‌نمايند، شل‌خيس از اينترنت‌تارنما‌هاي ديگر به شيت اوليه گوگل رويه پيدا مي‌نمايند. اما اين گزينه چندان مارا شگفت‌زده نكرد، به اين دليل‌كه گوگل تا قبل از اين بها پروتكل‌هاي گوگل در درجه‌بندي اينترنت‌وب سايت‌ها را پذيرش كرده بود.علي رغم همۀ حاشيه ها كه درباره با Schema وجود داراست، داده‌هاي اين تحقيق نشانه ميدهند كه به كارگيري از نشان‌گذاري‌هاي Schema تاثيري در ابتدا بردن رتبۀ سايت ندارد. (به‌دنبال بيشتر در خصوص Schema و معناي آن سخن مي كنيم.)مطالبي كه دست كم از يك تصوير در متن خويش استعمال مي‌نمايند، عالي از مطالبي كار مي‌نمايند كه سواي هيچ تصويري منتشر مي گردند. اما هيچ گواهي محكمي براي ثابت تاثير تصوير در جايگاه گوگل نيست.بايستي بدانيد كه ارتباط بسيار كوچكي في مابين به كارگيري از واژه و كلمه كليدي در تگ متاي تيتر و افزايش رتبۀ تارنما وجود داراست. اين رابطه بسيار كوچك‌خيس از انتظارات ما بود. احتمالاً اين قضيه به انگيزه تكان گوگل به سمت Semantic Search (جستجوي معنايي) ميباشد.سرعت لود سايت فاكتور بسيار مهمي ميباشد. بر پايه ي اطلاعات و داده ها وبسايت Alexa، اينترنت‌تارنما‌هايي كه سريعتر بار گذاري مي‌شوند، نسبت به ديگر اينترنت‌تارنما‌ها رتبۀ بالاتري دارا‌هستند.با وجود آپ ديت هاي گوناگون گوگل (كه جديدترين آنان به روز پنگوئن ميباشد)، هنوز هم متنِ لينك و پيوند يا اين كه انكر تكستي كه ظريف و داراي ارتباط باشد، تاثير مستقيمي بروي سكو بندي تارنما ها دارااست.داده ها و اطلاعات آرم ميدهد كه بانس ريت پائين با جايگاه بالا در گوگل داراي ارتباط ميباشد.

روش هاي سئو كلاه سفيد


4- به اشتراك گذاشتن مطالبمطالب تارنما خويش را در هر جايي سئو در مشهد كه دستتان ميرسد به اشتراك بگذاريد البته بدين پنج كانال اجتماعي دقت ويژه اي داشته باشيد : گوگل پلاس ، يوتيوب ، صورت بوك ، توييتر و همينطور لينكدين . گفته ميشود كه‌اين شبكه‌هاي‌عمومي از اعتبار ويژه اي نزد گوگل برخوردار مي‌باشند. به‌اين نكته اعتنا داشته باشيد كه يوتيوب ، صورت‌بوك و توييتر در كشور ايران غربال مي‌باشند و به همين برهان معمولا وب سايت ها و موسسات به ساخت و ساز محتواي تخصصي براي آن‌ها مبادرت نميكنند، لذا اصراري نيست كه به‌دنبال جذب استفاده كننده درين شبكه‌هاي‌مردمي باشيد، فقط كافي ميباشد كه مطالب خويش را در آن به اشتراك بگذاريد تا به بهينه سازي خويش ياري كرده باشيد. در كنار اين مورد ها به آپارات، تلگرام و بقيه تجهيزات مو جود نيز اعتنا نمائيد، صراحت دارد كه بها ويژه‌اي در نگاه گوگل ندارند ولي يوزرها اهل ايران بسيار متعددي در آن‌ها در حالا گشت و گذار اند كه ورود آنان به تارنما شما منجر ارتقاء ترافيك و بهبود seo گردد.
5- سرعت تارنمايوزرها بيشتر از يك‌سري ثانيه براي گشوده شدن وبسايت شما حوصله نخواهند كرد به اين دليل كه اطلاعاتي كه آن‌ها نياز دارا‌هستند معمولا در وبسايت هاي ديگر هم پيدا مي‌گردد. پس تا جايي كه اقتدار داريد بر سرعت تارنما خويش بيفزاييد. به حيث ميرسد شايسته ترين رويه ارزيابي سرعت وبسايت ، به كارگيري از ابزار آزمايش سرعت خويش گوگل با اسم google page speed insights ميباشد كه ولي متاسفانه اين ابزار هم به جهت نامعلومي غربال ميباشد. به هر درحال حاضر ابزار داراي اسم و رسم GTmetrix كه با ايميل gtmetrix.com قابل دسترس ميباشد، هم براي اين فعاليت مطلوب ميباشد و مي‌توانيد از آن به كار گيري فرمائيد. 
6- ديتاهاي ساختار يافته (structured data)ماجرا از اين قرار ميباشد كه شما با استعمال از گونه هاي اسكيما (schema) كه بوسيله خويش موتورهاي كاوش در تارنما schema.org كاملا معرفي گرديده اند، محتواي تارنما خويش را تماما ظريف به آن ها معرفي فرماييد تا شعور صحيحي از وبسايت شما و مطالب آن داشته باشند. اما در‌صورتي‌كه كه شما اين شغل را نكنيد هم اين درك نتيجه ها مي‌گردد ولي يقينا كيفيت آن مختلف خواهد بود و به طور طبيعي در موضع شما در سرچ موتورهاي كاوش نيز تاثير منفي خواهد گذاشت. براي مطالعه بيشتر، نوشته‌ي‌علمي "Rich cards چه مي باشد و به كارگيري از آن چه مزيتي در بهينه سازي داراست؟" را بخوانيد.

قدرت لينك (Link Authority)


همانگونه كه مي دانيد لينك و پيوند ها از لحاظ كيفيت با هم متعدد مي باشند. سئو در مشهد اين تفاوت بر طبق شيوه سعي PageRank حادثه مي افتد. هرچه اعتبار ورقه اي كه از آن لينك و پيوند گرفته گرديده فراتر باشد، اقتدار بيشتري به صفحاتي كه به آن پيوند داده گرديده، منتقل مي‌نمايد. به عبارت ديگر ، قيمت بك پيوند هاي توان بالا، بسيار بيشتر از بك لينك و پيوند هاي توان زير ميباشد.
 
به اين ترتيب پرسش اينجاست كه چطور مي‌اقتدار "اعتبار" يك ورقه را تشخيص اعطا كرد؟ گوگل در پيشين قابليت و امكان امتياز PageRank همگاني داشت، البته در سال 2016 آن را خذف كرد.  درحاليكه هيچ ورژن دقيقي براي امتياز شيت جانور وجود ندارد، معيارهاي شبيه البته اندك وجود داراست. يكي‌از آن‌ها Ahrefs’ URL Rating يا اين كه UR ميباشد.
 


 
UR، اقتدار پروفايل بك پيوند URL هاي متبوع را در مقياس 0 تا 100 آرم مي دهد.
براي مشاهده امتياز UR هر ورقه، URL متبوع را در Ahrefs Site Explorer قرار دهيد.


شما همينطور مي توانيد UR تك تك صفحه هاي ارجاع دهنده (وبسايت هايي كه مي خواهيد از آن لينك و پيوند بگيريد) را در گزارش "بك پيوند ها" ملاحظه كنيد. هنگام تحقيق در رابطه بك لينك و پيوند با اين ابزار مي‌قدرت كيفيت و اعتبار صفحه ها لينك و پيوند داده گرديده به آن را سنجيد.


علاوه بر اين، طبق چك حدود 14 ميليون سايت، فيض نتايج از آن اين بود كه UR ارتباط قربت با ترافيك ارگانيك داراست.


 
۳- فالو (Dofollow) و نوفالو (Nofollow) پيوند هاي نوفالو (يعني پيوند هايي با تگ "rel = "nofollow) اعتبار ورقه را منتقل نمي‌نمايد. بدين ترتيب حق تقدم با ساختن پيوند هاي فالو ("dofollow") مي باشد.
اكثر لينك و پيوند ها در اينترنت، لينك و پيوند هاي فالو مي‌باشند، ولي برخي از تارنما ها مانند Forbes به طور تقريبً همگي لينك و پيوند هاي خروجي خويش را نوفالو مي نمايند. به اين ترتيب، حين لينك و پيوند بيلدينگ (لينك و پيوند سازي بي واسطه يا اين كه غير بدون واسطه) باور نتيجه ها فرمائيد كه لينك و پيوند هاي خروجي آن تا حد قابليت و امكان لينك و پيوند هاي فالو باشد.
براي اجرا اين شغل، پلاگين nofollow Chrome را نصب نماييد تا پيوند هاي نوفالو را در ورقه پررنگ و معين كند.

نقش آدرس URL مناسب در سئو سايت


تعيين يك URL مطلوب براي برگه گزينش يك URL مطلوب براي سئو در مشهد هر برگه وبسايت، يك كدام از مهم ترين عنصرها سئو وب سايت (seo) ميباشد. متخصصان بهينه سازي، مجموع همت خويش را به شغل مي‌گيرند تا URL هاي خاص و اختصاصي ساخت نمايند كه در بالاي نتيجه ها موتور جستجوي گوگل قرار گيرند. استعمال صحيح از لغات كليدي محتوا در URL يك تكنيك seo به حساب آورده مي شود.
خصوصيت هاي يك URL مطلوب و seo گرديدهداراي ارتباط بودن URL با محتواي ورقهURL هر شيت مي بايست به نحوي نوشته گردد كه با محتواي هر ورقه از وب سايت داراي ارتباط باشد و به نوعي مسئله محتوا را به طور مختصر شرح دهد. اين فعاليت روي seo وب سايت موءثر ميباشد و موجب بهبود آن مي‌گردد. به صورت نمونه؛ در مثال شغل هاي ساخت سايت كه مشتمل بر وبسايت هاي پباده سازي شد‌ه‌است، مي اقتدار از نشاني بهره مند شد.
 كوتاه بودن URLنشاني هاي URL كوتاه براي يوزرها گوياتر و بي آلايش خيس ميباشد و ريلكس خيس در ذهن آنان ميماند. از نگاه بهينه سازي نيز كوتاه بودن نشاني ها عالي از زمان بر بودن آن هاست.
به كارگيري از عبارات كليدي در اولِ URLمعمولا ربات هاي موتورهاي كاوش به عبارات انتهاي URL چندان اهميت نمي دهند. در فيض خوب ميباشد عبارات كليدي مهم و اصلي در اولِ URL نوشته گردد.
اجتناب از لغت ها و كلمه ها تكراري در URLاز تايپ كردن دو يا اين كه تعدادي باره عبارات يا اين كه لغات در URL بايستي جلوگيري خواهد شد چون اين شغل موجب كم شدن اعتبار برگه گردد.
عدم استعمال از حروف نامرتبطاز تايپ كردن كاراكتر هايي همانند ? % ^ & در نشاني URL بايستي جلوگيري خواهد شد.
عدم استعمال از حروف تعالي در URLدر صورتي‌كه كه نشاني URL به طور انگليسي نوشته مي‌گردد، عالي ميباشد از حروف تبارك در آن خودداري خواهد شد.
عدم استعمال بيشتراز حد از لغت ها كليديبه شغل بردن بيش تر از حد لغات كليدي در URL قادر است به seo وب سايت جراحت برساند و سود معكوس داشته باشد.
عدم به كار گيري از كلمه ها stopwordاز تايپ كردن عبارات يا اين كه عباراتي مانند " در، از، با، و... " در URL خودداري خواهد شد.
به كارگيري از خطه فاصله در جداسازي عبارات در URLبه مراد غير وابسته سازي عبارات URL بايستي از خط چين استعمال شود.
عدم ساخت‌و‌ساز مسافت (space) دربين كلمه هابراي جداسازي كلمه ها URL خوب ميباشد از خطه فاصله (-) و يا اين كه + مصرف شود؛ در غير اينصورت، مسافت ساخت گرديده به طور 20% به چشم ميخورد و ظواهر بهتر URL را از در ميان ميبرد.
بي آلايش و خوانا بودن URLنشاني URL مي بايست بي آلايش و خوانا و تك سيلابي باشد.
به كارگيري از واژه كليدي مطلوب و داراي ربط در URLوجود عبارات كليدي در URL موجب بهبود بهينه سازي وب سايت و مقام وبسايت در حاصل موتورهاي كاوش شود.
يكسان نبودن  URL با تيتر شيتنيازي به يكسان بودن تيتر كاغذ و نشاني URL نميباشد و مي قدرت از ديگر لغت ها كليدي داخل محتوا در URL به كار گرفت.

ترفندها و نحوه تبليغ در گوگل ادز (همراه با اينفوگرافيك)


تبليغات در گوگل چه چيزي است؟قبل از آشنا شدن با سئو در مشهد طريق تبليغ‌ در گوگل ، نخست خوب ميباشد بيشتر با تبليغات گوگل ادز آشنا شويم. گوگل ادز يكي سرويس ها كمپاني گوگل ميباشد كه تحت عنوان پلتفرمي جهت تبليغ آنلاين در فضاي وب از آن به كارگيري مي شود. از قبلي تا كنون بخش اعظمي از كساني كه در حوزه ديجيتال ماركتينگ فعاليت مي‌نمايند، در سراسر عالم از تبليغات كليكي گوگل براي تبليغاتشان استعمال مي‌نمايند. نسبتاًً مي‌قدرت خاطرنشان كرد توفيق در گوگل به صورت عمده به طرز تبليغ در گوگل ادز بستگي داراست. گوگل ادز به شما اين قابليت و امكان را مي دهد تا محصول ها و سرويس ها‌تان را در مشت مخاطبين موردعلاقه‌تان قرار دهيد.
عامل ها مختلفي مي‌باشند كه بر هزينه تبليغات گوگل ادز تأثير نهاده و آن را كاهش يا اين كه ارتقا ميدهند. براي كسب داده ها بيشتر مي توانيد از مقاله ها تحت به كارگيري فرماييد :
طرز‌هاي كاهش هزينه جذب مشتري تبليغات گوگل چه چيزي است؟شيوه هاي كاهش هزينه CPA تبليغات گوگل چه ميباشد؟طريق هاي كاهش هزينه به ازاي هر كليك CPC چه چيزي است؟براي تبليغ در گوگل از اين شيوه، مي‌اقتدار از دو طرز متفاوت به كار گرفت. تبليغ در كانال جست‌وجوي گوگل و تبليغ نمايشي.
تبليغ در كانال جست‌وجوي به نوعي به عبارتي تبليغ كليكي ميباشد. بدين معني كه تبليغ‌كننده با در لحاظ دريافت كردن ميزان دارايي‌اي براي هزينه به ازاي هر كليك، عبارات كليدي مربوط به كسب‌وكارش را انتخاب مي‌نمايد، تا به وسيله ابزار سرچ گوگل به يوزرها توصيه داده گردد. به گويش معمولي شما پولي را به گوگل مي‌دهيد تا هر فرصت كه كاربري در زمينه‌ي متاع يا اين كه سرويس ها مربوط به كسب‌وكار شما جست‌وجو كرد، وب سايت شما‌را علامت دهد. اين هزينه براي منزلت شما وجود ندارد. به دليل آن كه گوگل شمارا در شيت اوليه قرار مي دهد؛ ولي به ازاي هر كليك مخاطب و ايفا عملياتي مانند خريد، مقدار هزينه مشخصي مي پردازيد.
اكثر زمان ها اشخاص وقتي كه ميخواهند چيزي را در گوگل جست‌وجو نمايند از پيوند هاي بنا شده در ورقه نخستين حاصل جست‌وجوي گوگل به كار گيري مي‌نمايند؛ براين اساس گوگل وبسايت شما‌را به ازاي هزينه‌اي كه پرداخته ايد در بازه وقتي كه ميخواهيد در برگه نخستين اكران ميدهد.
ترفندها و شيوه تبليغ در گوگل ادزگوگل ادز پلتفرمي بي‌نظير براي تبليغات در گوگل ميباشد؛ هرچند اين پلتفرم عدم وضوح‌هاي خودش را دارااست كه براي به چنگ آوردن شايسته ترين سود از آن، مي بايست با آنان آشنا باشيد. بدين ترتيب، درين نصيب با ترفندها و طريق تبليغ در گوگل بيشتر آشنا مي‌شويم.
ممكن ميباشد اين پرسش براي شما پيش بيايد كه با به كار گيري از گوگل ادز ميتوانيد پول درآوريد يا اين كه احتمال دارااست زيان فرمائيد؟ شايد شما مطمئن نباشيد كه حساب گوگل ادز شما به صحت تهيه و تنظيم گرديده است يا اين كه نه. به اين ترتيب، علاوه بر شناخت با طرز تبليغ در گوگل و به كار گيري از نكات مطرح گرديده در‌اين مقاله، ميتوانيد فعال سازي كمپين تبليغ در گوگل خويش را به شركتي داراي اعتبار در اين باره بسپاريد. در شرايطي كه در اين باره سوالي داريد، مي توانيد يك مشورت بدون پول را مهمان افراك باشيد!
درخواست مشورت مجاني
ترفندهايي كه درپي مي آيد، نتايج تجربه افراك در فعال‌سازي و باصرفه‌سازي كمپين‌هاي تبليغ در گوگل ميباشد. با به كارگيري از اين ترفندها، ضمن شناخت و بهبود روش تبليغ در گوگل ، ميتوانيد در هزينه و وقت خويش به واحد سنجش متعددي صرفه‌جويي نماييد.
۱. پيكربندي كمپين خويش را محاسبه فرماييداز نام‌هاي بامعنا براي كمپين‌هاي خويش به كارگيري فرمائيد.كمپين‌هاي كانال جست‌وجو و كانال اكران را يكجا قرار ندهيد.تبليغات متني و تصويري را يكجا قرار ندهيد. هر نوع تبليغ به طور جدا بازدهي دارااست و بررسي درست كمپين‌هاي مختلط نسبتاً نا ممكن ميباشد.از غرض‌گيري جاي و مخاطبان به طور باصرفه به كارگيري فرمائيد.با دقت به ارزيابي كاركرد كمپين خويش، فقط هنگامي كه نياز بود ميزان دارايي كمپين را ارتقاء دهيد.۲. از لغات كليدي به طور اصولي به كار گيري نماييدبه طور پيوسته در رابطه كلمه ها كليدي تحقيق فرماييد و لغات كليدي تازه به كمپين خويش اضافه نمائيد.كلمه ها كليدي منفي را فراموش نكنيد.ادغام‌ها و موقعيت‌هاي متعدد كلمه ها و عبارت‌ها را در لحاظ بگيريد.كلمه ها كليدي كه براي شما سود دلخواه به همپا نداشته‌اند را حذف فرمائيد.۳. از متن تبليغ خويش بيشترين منفعت را ببريدداراي ربط بودن متن تبليغ نقشي مهم در توفيق كمپين تبليغ شما اعمال مي‌نمايد. براين اساس كوشش نماييد متن تبليغ شما تا حد ممكن ديدني باشد.خجالتي نباشيد! از يوزرها بخواهيد اقدامي ايفا دهند. توان فراخوان مبادرت (call to action) را دست‌كم نگيريد.از كلمه ها كليدي در متن تبليغ خويش به كار گيري فرماييد.۴. نكاتي كه هنگام تشكيل داد ادگروپ تازه مي بايست در حيث بگيريدعبارات كليدي:لغات كليدي با بازدهي نادر را حذف نمائيد:كلماتي كه نرخ كليك نادر داشته‌اند.كلماتي كه در مقصود‌گيري مخاطبان عالي كار نكرده‌اند.كلماتي كه در ۲۸ روز impression نداشته‌اند.تبليغات:تبليغات با بازدهي نادر را شناسايي و حذف نمائيد:نرخ كليك معدودنرخ تبديل معدودسعي نا مطلوب در گوگل آناليتيكسپيش از حذف تبليغات نادر‌راندمان، آن‌ها را به مقطع هفت روز pause نمائيد.به طبع تبليغات و كاغذ فرود آنان داراي ربط باشند.