يكي تكنيكهايي كه براي بهينه سازي اجرا مي شود سئو در مشهد ساخت محتواست. كليدواژهها بايستي در همين محتوا به عمل بروند. محتوايي كه ساختوساز مي گردد ميتواند در وب سايت يا اين كه صفحه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام قرار بگيرد. هماينگونه اين محتوا مي تواند به طور متن نوشتاري، تصويري، صوت، كليپ و حتي تلفيقي از چندين نوع با هم باشد؛ به عنوان مثالً محتواي همين ورقه مشمول تلفيق متن و تصوير ميباشد.
Content is King"محتوا فرمانروا ميباشد" يك نقل پيمان ميباشد كه اكثر اوقات در دنياي بازاريابي آنلاين، بازاريابي موتور كاوش و بازاريابي محتوا نقل مي گردد. در پشت اين عبارت معنايي وجود دارااست كه محتوا، به ويژه متن، براي توفيق يك اينترنتوبسايت اصلي ميباشد.
محتواي يونيكمحتوايي كه از وب سايتهاي ديگر نسخه برداريبرداري نشده باشد؛ بلكه تاليف كننده آن با عده بندي مطالب از منابع متعدد، با پژوهش و اضافه كردن علم خويش به آن يك مقاله تماماً اختصاصي و نو كردار كردهباشد.
محتواي مدام سبزمحتواي مدام سبز محتوايي ميباشد كه منسوخ و كهن نمي شود. اين مقاله تاريخ انقضا ندارد و مدام پاسخگوي نياز خوانندهگان ميباشد. اسم اين محتوا از گياه مدام سبز گرفته گرديدهاست، گياهي كه برگهاي سبز خويش را در آحاد ارتفاع سال نگهداري مينمايد.
چگالي كليدواژه (keyword density)يكي نكاتي كه در سئوي ساخت محتوا بايستي رعايت گردد چگالي واژه كليدي ميباشد. چگالي كليدواژه يعني نسبت تكرار لغت ها كليدي به تعداد آحاد لغات جان دار در متن.
به كارگيري زياد از كليدواژه (keyword stuffing)برخي سئوكارها و توليدكنندگان محتوا كلمه ها كليدي را در متن به طريق ناشيانهاي به خيل عظيم به فعاليت ميبرند به گونه اي كه متن به حيث غيرعادي رسيده و قرائت آن سخت ميگردد. بهاين فعاليت keyword stuffing مي گويند؛ يعني سئوكار در جايي كه نبايد، از عبارات كليدي بهره مند شد يا اين كه همان بيش تر از مقدار معمول و ما يحتاج، واژه كليدي را در متن تكرار نموده است.در فيض اين شغل، چگالي كليدواژه زياد گردد.
كليدواژههاي وقتگير (long tail keyword)كليدواژه در معناي يك واژه و كلمه وجود ندارد بلكه ميتواند مشمول يكسري واژه و كلمه باشد. پيشنهاد ميشود از لغات كليدي وقتگيرخيس به كارگيري نمائيد؛ يعني عبارتهايي كه تعداد لغات بيشتري را در خويش مكان دادهاند را تحت عنوان كليدواژه گزينش فرمائيد.
- سه شنبه ۰۹ شهریور ۰۰ | ۱۰:۳۳
- ۱۹ بازديد
- ۰ نظر