آرشیو شهریور ماه 1400

در اني وبلاگ كاربردي ترين مقالات حوزه سئو سايت منتشر مي شود.

اشتباهات رايج سئو

يكي تكنيك‌هايي كه براي بهينه سازي اجرا مي شود سئو در مشهد   ساخت محتواست. كليدواژه‌ها بايستي در همين محتوا به عمل بروند. محتوايي كه ساخت‌و‌ساز مي گردد ميتواند در وب سايت يا اين كه صفحه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام قرار بگيرد. هم‌اينگونه اين محتوا مي تواند به طور متن نوشتاري، تصويري، صوت، كليپ و حتي تلفيقي از چندين نوع با هم باشد؛ به عنوان مثالً محتواي همين ورقه مشمول تلفيق متن و تصوير ميباشد.
Content is King"محتوا فرمانروا ميباشد" يك نقل پيمان ميباشد كه اكثر اوقات در دنياي بازاريابي آنلاين، بازاريابي موتور كاوش و بازاريابي محتوا نقل مي گردد. در پشت اين عبارت معنايي وجود دارااست كه محتوا، به ويژه متن، براي توفيق يك اينترنت‌وبسايت اصلي ميباشد.
محتواي يونيكمحتوايي كه از وب سايت‌هاي ديگر نسخه برداري‌برداري نشده باشد؛ بلكه تاليف كننده آن با عده بندي مطالب از منابع متعدد، با پژوهش و اضافه كردن علم خويش به آن يك مقاله تماماً اختصاصي و نو كردار كرده‌با‌شد.
محتواي مدام سبزمحتواي مدام سبز محتوايي ميباشد كه منسوخ و كهن نمي شود. اين مقاله تاريخ انقضا ندارد و مدام پاسخگوي نياز خواننده‌گان ميباشد. اسم اين محتوا از گياه مدام سبز گرفته گرديده‌است، گياهي كه برگ‌هاي سبز خويش را در آحاد ارتفاع سال نگهداري مي‌نمايد.
چگالي كليدواژه (keyword density)يكي نكاتي كه در سئوي ساخت محتوا بايستي رعايت گردد چگالي واژه كليدي ميباشد. چگالي كليدواژه يعني نسبت تكرار لغت ها كليدي به تعداد آحاد لغات جان دار در متن.
به كارگيري زياد از كليدواژه (keyword stuffing)برخي سئوكارها و توليدكنندگان محتوا كلمه ها كليدي را در متن به طريق ناشيانه‌اي به خيل عظيم به فعاليت ميبرند به گونه اي كه متن به حيث غيرعادي رسيده و قرائت آن سخت ميگردد. به‌اين فعاليت keyword stuffing مي گويند؛ يعني سئوكار در جايي كه نبايد، از عبارات كليدي بهره مند شد يا اين كه همان بيش تر از مقدار معمول و ما يحتاج، واژه كليدي را در متن تكرار نموده است.در فيض اين شغل، چگالي كليدواژه زياد گردد.
كليدواژه‌هاي وقتگير (long tail keyword)كليدواژه در معناي يك واژه و كلمه وجود ندارد بلكه ميتواند مشمول يك‌سري واژه و كلمه باشد. پيشنهاد ميشود از لغات كليدي وقتگير‌خيس به كارگيري نمائيد؛ يعني عبارت‌هايي كه تعداد لغات بيشتري را در خويش مكان داده‌اند را تحت عنوان كليدواژه گزينش فرمائيد.

معرفي بهترين ابزارهاي رايگان سئو و بهينه سازي سايت

ابزارهاي آناليتيك: نوعي ابزار بهينه سازي ميباشند  سئو در مشهد  كه براي چك جستجوهاي يوزرها گزينه به كار گيري قرار ميگيرد.ابزارهاي يافتن شايسته ترين كلمه ها كليدي: اين نوع از ابزار seo به شما ياري مي‌نمايد‌ به هنگام گزينش واژه و كلمه كليدي شايسته ترين كلمه و واژه كليدي را بيابيد.ابزارهاي محاسبه رقابت كلمه ها كليدي: اين نوع ابزار بهينه سازي براي تحليل ترازو رقابت در جستجوي لغات كليدي، استعمال مي گردد.ابزارهاي بهينه سازي داخلي تارنما: اين ابزارها براي نظارت بهينه سازي داخلي تارنما، آيتم استعمال قرار مي گيرند.ابزارهاي چك بك پيوند: اين ابزارها براي نظارت و نظارت معيار بك پيوند‌هاي مو جود در تارنما‌ها، استعمال ميگردند.ابزار سكو‌بندي تارنما گوگل: اين ابزار جهت تحليل و چك جايگاه‌بندي و رنكينگ يك وبسايت در گوگل، آيتم به كار گيري قرار ميگيرد.ابزارهاي با صرفه‌سازي محتوا: اين ابزارها غالباً براي با صرفه‌سازي كردن محتواي وبسايت‌ها به كار گيري ميشوندابزارهاي آزمايش سرعت تارنما: اين نوع ابزار بهينه سازي براي آزمايش سرعت يك وبسايت و بالا داخل شدن آن، آيتم‌استعمال قرا ميگيرد.در اينجا و در‌اين نوشته‌ي علمي ابزار seo وبسايت قصد داريم مثال‌هايي از گونه هاي ابزار seo را به شما معرفي كنيم. قبل از هر كاري خوب ميباشد بدانيد كه بخش اعظمي از اين ابزارهاي seo بدون‌پول ميباشند البته اين ابزارها سعي خاصي نداشته و ممكن ميباشد بيشتر از ارائه سرويس ها، وقت شمارا تلف نمايند. در عين اكنون ابزارهاي ماهر، كوشش‌هايي از قبيل چك موقعيت تارنما، محاسبه تارنما در گوگل، چك seo يك وبسايت و بخش اعظمي از مفاد ديگر را، دارا هستند. اين به هيچ وجه قابل مقايسه با ابزارهاي مجاني وجود ندارد و اين ابزارها تا حدودي جوابگوي نيازهاي شما ميباشند.
ابزار بهينه سازي ahrefs مثلا ابزار هاي بهينه سازي وبسايت ميباشد كه كاركردي بسيار بي آلايش البته اثر گذار دارااست. با به كارگيري از اين ابزار ميتوانيد براي نظارت سئوي خارجي همانند لينك و پيوند‌هاي فرنگي وب سايت خويش و رقبا را چشم و مقدار لينك و پيوند هاي از دست رفته و يا اين كه اضافه گرديده را محاسبه كرد. براي مثال اين عمل‌ها مي‌اقتدار به مورد ها ذيل اشاره نمود:

آيا سئو هنوز هم مهم است؟

در حالي كه بخش اعظمي  سئو در مشهد  از طريق هاي سنتي بازاريابي در حالا منسوخ شدن ميباشند seo همچنان تحت عنوان يكي‌از شايسته ترين طريق هاي جذب مشتري و كاربر به كسب و امور شناخته مي‌شود. سپرده گذاري در seo مطمئنا به ارتقاء فروش بيشتر ما سبب گردد.
2 – ضوابط seo چه تغييراتي خواهد كرد؟در سئوي تازه بايستي به مواقعي مانند مفاد ذيل بيشتر دقت داشته باشيد:– جستجوي صوتي گوگل به وسيله يوزرها كه از 2018 به آنگاه در درحال حاضر ارتقاء چشمگيري بوده و احتمال ميرود تا يك‌سري سال آينده جايگزين شيوه search و كاوش متني گردد.– جستجوهاي محلي يا اين كه Hyperlocal results كه به شدت در درحال حاضر ارتقاء بوده و استفاده كننده پسندتر مي‌باشند.– اخذ جعبه Google Featured Snippet براي جذب بيشتر يوزرها در صفحه هاي سرچ كه از روش بهبود و ارتقاء برندينگ وبسايت قابليت پذير ميباشد.– محتواي نو و سرگرم كننده ( engaging content ) كه كاربر را بتواند با داده ها تازه مسائل كاربردي، سرگرمي يا اين كه طنز هاي بي پيشگفتار غافلگير كرده و اورا به عمل بيشتر در وب سايت تشويق نمايد.– بهبود تجربه كاربري يا اين كه به عبارتي UX مشهور (user experience)، كه تيم پارامترها و فاكتورهاي ورقه مانند سرعت، كد ، متن ، عكس و دكمه هاي آن كه تجربه عالي و لذت بخشي را براي يوزرها فراهم ميكنند.
3 – آيا seo در اكنون منسوخ شدن ميباشد؟صنعت بهينه سازي گران بها تقريبي حدود 70 بيليون دلار، تا ده ها سال آينده نيز خطر از ميان رفتن را متحمل نخواهد شد البته با وجود اينكه بهينه سازي نخواهد مرد! نحوه ها و تاكتيك هاي seo همواره در حالا تغيير تحول و بروز شدن مي باشند، به گونه اي كه ممكن ميباشد روشي كه در سئوي ساليان قبلي آيتم به كار گيري قرار گرفته، در هم اكنون حاظر بهينه سازي شما‌را به طور كامل نابود نمايد!
4 – آيا ميشود سكو تارنما را از گوگل خريد؟حاصل جستجوي يوزرها ابدا با پول قابل خريداري نيستند و نميتوان سكو بهتري در گوگل خريد! البته با اين درحال حاضر در شرايطي‌كه قصد ارتقا ورودي و فروش بيشتر را داريد مي‌توانيد از كمپين هاي تبليغات google ads كه نوعي تبليغات كليكي PPC (pay per click ads) بشمار ميايند، استعمال كرده و از فوايد اكران در بالاي شيت serp برخوردار گرديد. البته دقت داشته باشيد كه گوگل ادز ( گوگل ادوردز ديرين) به بهينه سازي و مرتبه هاي ارگانيك وبسايت شما ياري مستقيمي نخواهد كرد.
5 – سه استراتژي برتر بهينه سازي چه مي‌باشد؟استراتژي هاي 3گانه seo كه به تكوين صحيح بهينه سازي ارگانيك تارنما شما و افزايش جايگاه هاي صفحه ها تارنما در سرچ گوگل امداد ميكند، مشمول seo داخلي تارنما يا اين كه On-Page سئو ، offpage seo وب سايت يا اين كه Off-page بهينه سازي و بهينه سازي تكنيكال و فني ( Technical بهينه سازي ) مي‌باشد. براي پيشرفت در عملكرد بهينه سازي خويش خوب ميباشد عمل هاي اين سه حوزه را به طور غيروابسته پباده سازي، اعمال و رئيس فرمائيد.
6 – موثرترين ترفندهاي بهينه سازي چه چيزهايي مي‌باشند؟* چك سئوي رقبا و دقت به نحوه هاي seo آن ها* نظارت لينك و پيوند هاي فرنگي وب سايت* seo تارنما براي يوزرها گوشي* اخذ مدرك ssl و پروتكل HTTPS* سئو و ارتقا سرعت تارنما* سئو براي كاوش صوتي* به كار گيري از Structured Data

منظور از سايت دايناميك و استاتيك چيست؟

طريق ويرايش URL علاوه بر اينكه   سئو در مشهد   دسترسي پذيري وب سايت را افزايش مي‌دهد باعث افزايش امنيت و كاربر پسندي سايت ميگردد. مهمترين و پر كاربرد ترين طريق، ويرايش آدرس وب ميباشد كه توسط ماژول خاصي در سرور انجام ميگردد. ويرايش در سرورهاي آپاچي توسط MOD اجرا ميشود در حاليكه در سرور مايكروسافت از ISAPI به كار گيري مي شود.به فرض مثال URL قبل از بازنويسي مانند ?country=England&type=house و URL بعد از دستكاري مانند /countries/England/type/house ميباشد. همان طور كه ديديد URL دوم براي موتورهاي جستجو راحتر است و سريع تر به وسيله آنها ايندكس مي شود.يكي محبوبترين و كهن ترين روشها براي ايندكس صفحات، نقشه تارنما است، شما مي توانيد با پياده سازي نقشه سايت اچ تي ام ال و نصب نقشه وب سايت XML، سرعت ايندكس سايتهاي دايناميك را بهبود ببخشيد.مزاياي وب سايت دايناميك• رئيس مطالب• تهيه و تنظيم گزارش از سيستم (تعدا بازديد از صفحه هاي)، ديدگاه ها كاربران، تبليغات وب سايت، امكان عضو گيري و رئيس كاربران• به‌هر‌جا فقيه محتواي تارنما خود را ويرايش نمائيد.• سايتي پرمحتوي و پويا داشته باشيد• تعداد نامحدود شيت، منو ، ذيل منو و... در وبسايت خود داشته باشيد.• مطالب و صفحات تارنما خود را براحتي بازنويسي كنيد.• طراحي گرافيكي وبسايت• نمايش آمار بازديد• مدير نظر سنجي• مديريت توليدات• مديريت گالري• رئيس خبر‌ها وبسايت• كليه نرم افزار هاي مرتبط با بانك اطلاعاتي• به كار گيري از برنامه خردسالان هاي پيكان مانند اسلايد و يا تبليغات• در طي و هزينه‌ها صرفه‌جويي فرماييد.بعضي از طراحان اينترنت، صفحه ها دايناميك را طوري پياده سازي مي نمايند كه موتورهاي كاوش قابليت و امكان دسترسي به آنان‌را ندارند چون بضاعت تهيه نمودن متغيرهاي مورد نياز براي ساخته شدن آن صفحه ها را در دست ندارند. تا به اينجادر ارتباط با مزايا و معايب پباده سازي سايتهاي دايناميك در موتورهاي كاوش دعوا شد، در پي به ارائه روشهايي براي رفع اين اشتباهات و روشهاي مختلفي كه براي ياري به ايندكس شدن صفحه هاي دايناميك وجود داراست پرداخته ميشود .فقط نقص‌ پباده سازي سايتهاي دايناميك اينست كه به اندازه سايتهاي استاتيك، گوگل فرندلي نيستند و برخي از موتورهاي كاوش توانمند به ايندكس نمودن آن نيست و يا اين كه تنها بعضا از صفحه هاي آن را ايندكس مي نمايند. چون براي توليد صفحه هاي دايناميك، بايستي يك‌سري متغير گزينش يا اين كه كامل شدن خواهد شد آنگاه دكمه تصويب كليك گردد؛ و از‌آن‌جا‌كه كاغذ اي واقعي نيست؛ در فيض ممكن ميباشد رباتهاي موتورهاي كاوش توانمند به قرائت اين سيرتكامل از صفحه ها نباشند.

10 نكته مهم در سئو سايت فروشگاهي

به عقيده اكثري  سئو در مشهد  از متخصصين seo، مهم ترين نكته seo همين ميباشد! شايد اين موضوع از حيث يوزرها معمولي به هيچ وجهً چيز مهمي به حيث نرسد و حتي شايد بي منفعت قلمداد گردد البته لينك و پيوند دادن به وب سايت هاي داراي اعتبار برخورد خيلي خير براي وبسايت شما خواهد داشت. يكي مهم‌ترين ابزارهاي گوگل براي نظارت حرفه‌اي بودن يك ورقه، لينك و پيوند هاي فرنگي جان دار در آن ميباشد. اعتبار مطالب شما با لينك و پيوند دادن به مطالب وب سايت هاي داراي اعتبار ديگر به صورت قابل توجهي ارتقا پيدا مي نمايد.اين صحيح مثل هنگامي ميباشد كه شما از خودتان تعريف و تمجيد نمائيد. البته تا وقتيكه فرد ديگري كلام هاي شمارا تأييد نكند صحبت هاي شما ارزشي ندارند. با پيوند دادن به تارنما هاي داراي اعتبار و قابل متكي بودن ديگر، قيمت فعاليت خويش را اثبات نمائيد. اين مقوله (پيوند دهي) به يكي مهم‌ترين و پركاربرد ترين مسائل مرتبط با دنياي بهينه سازي داراي ربط ميگردد. براي سود گيري عالي، حتي ميتوانيد وبسايت هاي همكار را به تبادل پيوند دعوت نمائيد. مطمئناً بخش اعظمي از همياران و صاحبان تارنما هاي ديگر نيز اينگونه تصميمي دارا‌هستند. ولي زياده روي در تبادل لينك و پيوند دو طرفه با وبسايت هاي ديگر قادر است فيض عكس داشته باشد و به بهينه سازي‌ وب سايت شما لطمه بزند، در ايفا اين عمل اعتنا داشته باشيد و زياده روي نكنيد.ممكن ميباشد seo و برخي از نكات و ترفندهاي seo در حيث شما معمولي و واضح باشند! مثلا، از كلمه ها كليدي استعمال فرمائيد. محتواي بهتر و ديدني در وبسايت خويش بگنجانيد و اينك شما يك اينترنت‌وب سايت با سئوي بهتر داريد. البته آيا همگي داستان همين ميباشد؟ حتما خير! شما نياز به دورانديشي بيشتري در رابطه اصول و نكات بهينه سازي داريد.
مسئله اينجاست: فقط تمركز شما بر يك آيتم، به عنوان مثال عبارات كليدي در صفحه ها اينترنت‌تارنما، سبب به سود دلخواهتان نمي شود. شما مي بايست از مهم ترين ترفندها و نكات بهينه سازي آگاه باشيد. نكاتي كه درين مقاله بيشتر با آنان آشنا ميشويد. با افراك يار گرديد.به عبارتي‌سيرتكامل كه پيشتر گفتيم ممكن ميباشد بهينه سازي و برخي از نكات و ترفندهاي بهينه سازي بي آلايش به حيث برسند. اذن دهيد اين مورد را با يك نمونه توضيح دهيم. شما يك اينترنت‌وبسايت با در حيث به چنگ آوردن واژه و كلمه كليدي مارك خويش پباده سازي ميكنيد. از جمله تيتر وب سايت (يا اين كه برندتان) را «دنياي بازاريابي» گزينش ميكنيد. در سود انتظار داريد با جست‌وجوي عبارت دنياي بازاريابي، وبسايت شما در لينك و پيوند اوليه اكران داده خواهد شد. منطقي به حيث مي رسد. البته اين واقعه به همين آساني وجود ندارد. به اين دليل‌كه در تيتر وبسايت شما از واژه «بازاريابي» مصرف شده ميباشد. كلمه و واژه‌اي كه خويش تحت عنوان يك كلمه و واژه كليدي غيروابسته، ذيل رقابت ميباشد و اين رقابت بر همت اسم مارك شما در جست‌وجوها اثر مي گذارد.
اكنون متوجه مي‌شويم چطور يك زمينه معمولي، مي تواند غامض خواهد شد! اينجاست كه اهميت در حيث تصاحب كردن هم‌زمان مهمترين ترفندها نكات seo آشكار مي گردد. نكاتي كه در‌اين ويديو از لهجه نيل پاتل، كارشناس سرشناس حوزه بهينه سازي، با آنان آشنا شديم.

افزايش صد درصدي فروش با سئو سايت فروشگاهي

فرقي نمي‌نمايد صاحب  سئو در مشهد  و مالك مشاغل يا اين كه مديريت بازاريابي يا اين كه حتي كارمند فروش باشيد. راندمان سپرده گذاري و معيار سوددهي در هر كسب و كاري، نقش مهمي ميباشد. اساسي وجود ندارد كه چه استراتژي سبب ساز به فروش مي شود. صرفا در‌صورتي‌كه اين استراتژي پر ارزش ميباشد كه واحد سنجش درآمد شما از واحد سنجش هزينه‌اي كه نموده ايد بيشتر باشد. در واقع ROI يا اين كه نرخ رجوع و برگشت سرمايه را مدام بايستي بسنجيد تا متوجه گرديد كه استراتژي صحت را تعيين نموده ايد يا اين كه نه.
به لطف تجزيه و ارزيابي توسعه يافته در دسترس بازاريابان اينترنتي، اين فعاليت بسيار معمولي ميباشد. ابزارهاي متعددي براي جست‌وجوي داده‌هاي بازاريابي آنلاين وجود داراست كه ميتوانيد با به كار گيري از آنها ترازو هزينه‌اي كه هر بازديدكننده در وبسايت شما مي‌نمايد و يا اين كه تعداد آنها‌را متوجه گرديد.ولي اين شغل ممكن ميباشد براي هر تجارتي مشقت بار و درحين اكنون وقتگير باشد. از اين رو اشخاص با سابقه‌اي كه عمل آنها آناليز اين مسائل مي‌باشد وجود داراست كه قدرتمند مي باشند به صورت دايم اين اعداد را نظارت كرده و با بررسي بر آنان و محاسبه اعداد به راحتي مي توانيد استراتژي مقرون به صرفه و سودآور را بيابيد.
آيا بهينه سازي حقيقتاً به ارتقا فروش و درآمد زايي ياري مي‌نمايد؟
حقيقت مقداري تلخ ميباشد. پاسخ اين ميباشد كه حقيقتاً مشخص و معلوم وجود ندارد و همچون بخش اعظمي از ابزارهاي ديگر تبليغات بستگي به استراتژي شما در به كارگيري و پياده سازي از آن ابزار داراست دارااست. واقعيت اين ميباشد كه بهينه سازي وبسايت ميتواند پتانسيل‌هايي ساخت نمايد تا اشخاص داراي شرايط و خريدار از وب سايت شما ديدن نمايند و معيار چشم شدن وب سايت در زمان مقرون به صرفه بودن به صورت ديده‌گيري ارتقاء يابد ولي سودآوري و ارتقاء درآمد به استراتژي و فرآورده شما برمي‌شود.
پاسخ بالا ممكن ميباشد نااميد كننده باشد، البته در غايت seo يك كدام از شايسته ترين رويه‌ها براي توليد و مراقبت حضور توانمند در اينترنت ميباشد كه قادر است فروش شمارا ارتقا داده و به پرورش تجارت شما ياري دهد.
به تبليغات تلويزيوني تصور كنيد، شما موظف به پرداخت حق تبليغات به آن ها مي‌باشيد تا چشم گرديد ولي به محض انقطاع پرداخت تبليغات و مال شما ديگر علامت داده نمي شود ولي در خصوص تارنما اينطوري وجود ندارد. در شرايطي كه چه محافظت مداوم و زمان بر مقطع شغل مجال‌بري ميباشد و هزينه متعددي هم داراست ولي هيچ چيز از ميان نمي‌رود مگر اينكه آن را حدف نمائيد. اين به‌اين مضمون‌ ميباشد كه همچنان كه درحال سرچ و ارتقا شانس چشم شدن صفحه هاي خويش مي‌باشيد، يوزرها و بازديدكنندگان بيشتري را سمت خويش جذب ميكنيد و شانس فروش خويش را ارتقا مي‌دهيد.

5 راهكار براي بهبود سريع سئو سايت

اساسا چنانچه استفاده كننده  سئو در مشهد  وارد سايتي گردد كه بارگذاري آن بيشتراز ۳ ثانيه ارتفاع بكشد، آن وب سايت را سوراخ مي‌نمايد. كندي سرعت وب سايت خير صرفا ادله مهمي در تلف كردن يوزرها ميباشد، بلكه سبب ساز تاثير منفي در نتيجه ها موتورهاي كاوش و افت توان بهبود seo وبسايت نيز ميگردد.از ساير دست اندركاران كاهنده سرعت تارنما مي‌اقتدار به عكس‌هاي حجيم، CSS و HTML هايي كه به خير و خوبي پباده سازي نشده‌اند اشاره نمود كه به‌طور كلي مجال بار گذاري را ارتقا مي دهند.
لذا در طول پباده سازي يك وب سايت باصرفه مي بايست با حذف كد هاي مازاد، معدود وسعت كردن تصاوير وبسايت، راه‌اندازي Cache وبسايت در مرورگر، فعال‌ساز‌ي GZIP (الگوريتمي براي فشرده سازي داده ها وبسايت جهت سئو سرعت بار گذاري صفحه ها اينترنت) و… سرعت لود را ارتقا اعطا كرد كه براي مثال فاكتور اساسي seo بهينه سازي است.به شما توصيه براي كسب داده ها در حوزه سئو سرعت وب سايت نوشته ي علمي مارا مطالعه كنيد.
۳- ساخت وب سايت و بهبود سئوي وبسايتپباده سازي مطلوب و متناسب با ذوق استفاده كننده باعث شود استفاده كننده بازه مجال بيشتري را در تارنما باقي بماند كه‌اين فرمان مهمي در بهبود seo وبسايت ميباشد. افزون بر آن يك پباده سازي باصرفه و مطلوب، منابع كمتري از سرور صاحب خانه را مصرف مي‌نمايد و سرعت لود وب سايت را ارتقاء مي دهد.برهان ديگر IP تارنما ميباشد. دقت نمائيد از كمپاني‌هاي ارائه دهنده‌اي خدمت تنظيم فرماييد كه نشاني‌هاي آن اصطلاحا Clean بوده و در ليست سياه (Black List) قرار ندارند. اين احتمال وجود داراست وب سايت ديگري روي به عبارتي IP بوده كه تا قبل از اين اسپم گرديده و در بلك ليست گوگل قرار گرفته باشد. هويدا ميباشد IP سرور هاست شما نبايد درين ليست سياه قرار بگيرد.

سئوكار چيست؟

در مرحله سپس با استعمال  سئو در مشهد  از ابزاري كه وبسايت moz در چنگ ما قرار مي‌دهد آتوريتي دامين و پيج تارنما رقبا را بايستي نظارت كنيم. اساسي ميباشد كه توان وب سايت آنها در چه حدي ميباشد.
با ارزيابي بك پيوند ها و محتواي صفحه هاي وب سايت شان مي‌توانيد متوجه آن گرديد كه در صورتي‌كه آتوريتي دامين يا اين كه پيج وب سايت رقباتون بالا ميباشد چه علتي داشته ميباشد. همينطور به شيوه لينك و پيوند دادن هاي داخلي و فرنگي وب سايت توجه و اعتنا ويژه اي فرمائيد.
براي آناليز بك پيوند هاي رقبا از ابزارهايي مثل وبسايت moz و majestic استعمال نمائيد. هر بك لينكي كه اسپم اسكور پاييني داشت و آتوريتي دامين بالايي داشت و فالو هم بود به طبع به دردتان مي‌خورد. در ليست بك پيوند هاي خويش ذخيره اش فرمائيد تا راز زمان در به عبارتي صفحه هاي براي وبسايت متبوع خويش بك لينك و پيوند بسازيد.
با استعمال از ابزارهايي مثل similarweb تعداد ورودي هاي وبسايت رقبايتان را چك نمائيد. مشاهده كنيد ترافيك ورودي وب سايت شان بيشتر از گوگل ميباشد يا اين كه بازديد بي واسطه يا اين كه بازديد واسطه اي؟ اساسي ميباشد كه بدانيد ترافيك وب سايت رقباتون بيشتر از كجا تامين ميشود. به عنوان مثال چنانچه بيشتر ترافيك آنان از گوگل باشد مشخص و معلوم مي‌شود روي لغات و عباراتي كه فعاليت كرده اند مطلقا برايشان بها داشته ميباشد.
با چك رقبا به راحتي ميتوانيد به آنچه رقبايتان را در بهينه سازي كار كشته نموده است پي ببريد. همينطور با ارزيابي رقبا ميتوانيد نقاط ضعف آن‌ها‌را هم پيدا فرمائيد و از اين طرز در سوي بهبود بهينه سازي وبسايت خويش آن نقاط ضعف را در خويش تقويت فرمائيد.
براي مثال چنانچه قصد داريد نوشته‌ي علمي اي در موضوعي بنويسيد عالي ميباشد نخست به مقالاتي كه رقبايتان در آن زمينه نوشته اند نگاهي بياندازيد و آنان را آناليز نمائيد. آنگاه با دقت به ضعف هايي كه در آن‌ها ميبينيد محتواي خويش را تقويت نمائيد و محتواي بي نقص تري ارائه دهيد تا بتواند در حاصل جست و جو سكو بهتري بگيرد.
در شرايطي‌كه نتوانيد رقباي خويش را به خير چك نماييد و از تحليل هاي انجام يافته به فايده خويش به كارگيري فرمائيد هيچوقت نمي توانيد يك بهينه سازي شغل حرفه‌اي گرديد.