عوامل موثر در رتبه گوگل بر طبق يك ميليون نتيجۀ جستجو

در اني وبلاگ كاربردي ترين مقالات حوزه سئو سايت منتشر مي شود.

عوامل موثر در رتبه گوگل بر طبق يك ميليون نتيجۀ جستجو


هيچ شكي وجود ندارد كه كل عده اي كه در فضاي آنلاين فعال سئو در مشهد ميباشند، ميخواهند بدانند كه كدام كارداران و فاكتورهاي بهينه سازي با قرارگيري يك وبسايت در سكو نخستين گوگل ارتباط بدون واسطه دارا هستند؟ خوشبختانه اينترنت‌تارنما بك لينكو به اعطا كرد ما رسيده ميباشد و براي يافتن جوابِ سوالاتي كه در اين باره وجود داراست، جديدا يك ميليون آيتم از نتيجه ها كاوش در گوگل را آيتم تحليل و آناليز قرار داده ميباشد. خبر عالي اينكه آن‌ها تحقيق آنان صرفا به تحليل حاصل گوگل محصور نميشد و بخشي از آن مرتبط با تحليل محتوا، بك‌لينك و پيوند‌ها و سرعت اينترنت‌تارنما‌هاي آيتم آناليز ميشد. براين اساس بود كه آن ها توانستند تاثير عامل ها بسيار متنوعي را بر بهينه سازي اندازه بگيرند و نتايجي درخور اعتنا را دراين باره بدست آوريد. نتايجي كه براي ما هم حقيقتاً ديدني بود و حتي مطمئن بوديم شما هم از تلاوت آن‌ها لذت خواهيد موفقيت. بدين ترتيب تصميم گرفتيم آن ها را در وب لاگ نوين منتشر كنيم.
پيرو مي توانيد يافته‌هاي اين تحقيق راجع به فاكتورهاي بهينه سازي و كارداران اثر گذار در درجه گوگل را به صورت خلاصه و فهرست‌سيرتكامل بخوانيد:
بك لينك و پيوند ها هنوز هم يكي‌از تاثيرگذارترين فاكتورهاي seo و سكو گوگل مي‌باشند. مي‌اقتدار ذكر كرد تعداد دامنه هاي پيوند گرديده به يك كاغذ، بيشتراز هر ادله ديگري بر مرتبه يك وبسايت تاثير دارا‌هستند.داده‌ها علامت ميدهد كه اعتبار و قيمت پيوند هاي يك سايت، با داشتن مرتبه هاي فراتر در موتور جستجرگر گوگل در خصوص ميباشد.آن محتوايي كه تيتر و متنش با يكديگر داراي ربط ميباشند، خوب از محتوايي كه تيتر و متنش ربطي به يكديگر ندارند فعاليت مي‌نمايد. در فيض، ساخت محتواي متمركز كه فقط راجع‌به با يك زمينه ميباشد، مرتبه وبسايت را ارتقاء مي دهد.طبق داده‌هاي اين تحقيق، محتواي مفصّل و زمانبر خوب از محتواي كوتاه فعاليت مي‌نمايد. پيوند اوليه نتيجه ها جستجوي گوگل به صورت ميانگين مشمول 1،890 واژه ميباشد.اينترنت‌وب سايت‌هايي كه از پروتكل HTTPS به كارگيري مي‌نمايند، شل‌خيس از اينترنت‌تارنما‌هاي ديگر به شيت اوليه گوگل رويه پيدا مي‌نمايند. اما اين گزينه چندان مارا شگفت‌زده نكرد، به اين دليل‌كه گوگل تا قبل از اين بها پروتكل‌هاي گوگل در درجه‌بندي اينترنت‌وب سايت‌ها را پذيرش كرده بود.علي رغم همۀ حاشيه ها كه درباره با Schema وجود داراست، داده‌هاي اين تحقيق نشانه ميدهند كه به كارگيري از نشان‌گذاري‌هاي Schema تاثيري در ابتدا بردن رتبۀ سايت ندارد. (به‌دنبال بيشتر در خصوص Schema و معناي آن سخن مي كنيم.)مطالبي كه دست كم از يك تصوير در متن خويش استعمال مي‌نمايند، عالي از مطالبي كار مي‌نمايند كه سواي هيچ تصويري منتشر مي گردند. اما هيچ گواهي محكمي براي ثابت تاثير تصوير در جايگاه گوگل نيست.بايستي بدانيد كه ارتباط بسيار كوچكي في مابين به كارگيري از واژه و كلمه كليدي در تگ متاي تيتر و افزايش رتبۀ تارنما وجود داراست. اين رابطه بسيار كوچك‌خيس از انتظارات ما بود. احتمالاً اين قضيه به انگيزه تكان گوگل به سمت Semantic Search (جستجوي معنايي) ميباشد.سرعت لود سايت فاكتور بسيار مهمي ميباشد. بر پايه ي اطلاعات و داده ها وبسايت Alexa، اينترنت‌تارنما‌هايي كه سريعتر بار گذاري مي‌شوند، نسبت به ديگر اينترنت‌تارنما‌ها رتبۀ بالاتري دارا‌هستند.با وجود آپ ديت هاي گوناگون گوگل (كه جديدترين آنان به روز پنگوئن ميباشد)، هنوز هم متنِ لينك و پيوند يا اين كه انكر تكستي كه ظريف و داراي ارتباط باشد، تاثير مستقيمي بروي سكو بندي تارنما ها دارااست.داده ها و اطلاعات آرم ميدهد كه بانس ريت پائين با جايگاه بالا در گوگل داراي ارتباط ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد