ترفندها و نحوه تبليغ در گوگل ادز (همراه با اينفوگرافيك)

در اني وبلاگ كاربردي ترين مقالات حوزه سئو سايت منتشر مي شود.

ترفندها و نحوه تبليغ در گوگل ادز (همراه با اينفوگرافيك)


تبليغات در گوگل چه چيزي است؟قبل از آشنا شدن با سئو در مشهد طريق تبليغ‌ در گوگل ، نخست خوب ميباشد بيشتر با تبليغات گوگل ادز آشنا شويم. گوگل ادز يكي سرويس ها كمپاني گوگل ميباشد كه تحت عنوان پلتفرمي جهت تبليغ آنلاين در فضاي وب از آن به كارگيري مي شود. از قبلي تا كنون بخش اعظمي از كساني كه در حوزه ديجيتال ماركتينگ فعاليت مي‌نمايند، در سراسر عالم از تبليغات كليكي گوگل براي تبليغاتشان استعمال مي‌نمايند. نسبتاًً مي‌قدرت خاطرنشان كرد توفيق در گوگل به صورت عمده به طرز تبليغ در گوگل ادز بستگي داراست. گوگل ادز به شما اين قابليت و امكان را مي دهد تا محصول ها و سرويس ها‌تان را در مشت مخاطبين موردعلاقه‌تان قرار دهيد.
عامل ها مختلفي مي‌باشند كه بر هزينه تبليغات گوگل ادز تأثير نهاده و آن را كاهش يا اين كه ارتقا ميدهند. براي كسب داده ها بيشتر مي توانيد از مقاله ها تحت به كارگيري فرماييد :
طرز‌هاي كاهش هزينه جذب مشتري تبليغات گوگل چه چيزي است؟شيوه هاي كاهش هزينه CPA تبليغات گوگل چه ميباشد؟طريق هاي كاهش هزينه به ازاي هر كليك CPC چه چيزي است؟براي تبليغ در گوگل از اين شيوه، مي‌اقتدار از دو طرز متفاوت به كار گرفت. تبليغ در كانال جست‌وجوي گوگل و تبليغ نمايشي.
تبليغ در كانال جست‌وجوي به نوعي به عبارتي تبليغ كليكي ميباشد. بدين معني كه تبليغ‌كننده با در لحاظ دريافت كردن ميزان دارايي‌اي براي هزينه به ازاي هر كليك، عبارات كليدي مربوط به كسب‌وكارش را انتخاب مي‌نمايد، تا به وسيله ابزار سرچ گوگل به يوزرها توصيه داده گردد. به گويش معمولي شما پولي را به گوگل مي‌دهيد تا هر فرصت كه كاربري در زمينه‌ي متاع يا اين كه سرويس ها مربوط به كسب‌وكار شما جست‌وجو كرد، وب سايت شما‌را علامت دهد. اين هزينه براي منزلت شما وجود ندارد. به دليل آن كه گوگل شمارا در شيت اوليه قرار مي دهد؛ ولي به ازاي هر كليك مخاطب و ايفا عملياتي مانند خريد، مقدار هزينه مشخصي مي پردازيد.
اكثر زمان ها اشخاص وقتي كه ميخواهند چيزي را در گوگل جست‌وجو نمايند از پيوند هاي بنا شده در ورقه نخستين حاصل جست‌وجوي گوگل به كار گيري مي‌نمايند؛ براين اساس گوگل وبسايت شما‌را به ازاي هزينه‌اي كه پرداخته ايد در بازه وقتي كه ميخواهيد در برگه نخستين اكران ميدهد.
ترفندها و شيوه تبليغ در گوگل ادزگوگل ادز پلتفرمي بي‌نظير براي تبليغات در گوگل ميباشد؛ هرچند اين پلتفرم عدم وضوح‌هاي خودش را دارااست كه براي به چنگ آوردن شايسته ترين سود از آن، مي بايست با آنان آشنا باشيد. بدين ترتيب، درين نصيب با ترفندها و طريق تبليغ در گوگل بيشتر آشنا مي‌شويم.
ممكن ميباشد اين پرسش براي شما پيش بيايد كه با به كار گيري از گوگل ادز ميتوانيد پول درآوريد يا اين كه احتمال دارااست زيان فرمائيد؟ شايد شما مطمئن نباشيد كه حساب گوگل ادز شما به صحت تهيه و تنظيم گرديده است يا اين كه نه. به اين ترتيب، علاوه بر شناخت با طرز تبليغ در گوگل و به كار گيري از نكات مطرح گرديده در‌اين مقاله، ميتوانيد فعال سازي كمپين تبليغ در گوگل خويش را به شركتي داراي اعتبار در اين باره بسپاريد. در شرايطي كه در اين باره سوالي داريد، مي توانيد يك مشورت بدون پول را مهمان افراك باشيد!
درخواست مشورت مجاني
ترفندهايي كه درپي مي آيد، نتايج تجربه افراك در فعال‌سازي و باصرفه‌سازي كمپين‌هاي تبليغ در گوگل ميباشد. با به كارگيري از اين ترفندها، ضمن شناخت و بهبود روش تبليغ در گوگل ، ميتوانيد در هزينه و وقت خويش به واحد سنجش متعددي صرفه‌جويي نماييد.
۱. پيكربندي كمپين خويش را محاسبه فرماييداز نام‌هاي بامعنا براي كمپين‌هاي خويش به كارگيري فرمائيد.كمپين‌هاي كانال جست‌وجو و كانال اكران را يكجا قرار ندهيد.تبليغات متني و تصويري را يكجا قرار ندهيد. هر نوع تبليغ به طور جدا بازدهي دارااست و بررسي درست كمپين‌هاي مختلط نسبتاً نا ممكن ميباشد.از غرض‌گيري جاي و مخاطبان به طور باصرفه به كارگيري فرمائيد.با دقت به ارزيابي كاركرد كمپين خويش، فقط هنگامي كه نياز بود ميزان دارايي كمپين را ارتقاء دهيد.۲. از لغات كليدي به طور اصولي به كار گيري نماييدبه طور پيوسته در رابطه كلمه ها كليدي تحقيق فرماييد و لغات كليدي تازه به كمپين خويش اضافه نمائيد.كلمه ها كليدي منفي را فراموش نكنيد.ادغام‌ها و موقعيت‌هاي متعدد كلمه ها و عبارت‌ها را در لحاظ بگيريد.كلمه ها كليدي كه براي شما سود دلخواه به همپا نداشته‌اند را حذف فرمائيد.۳. از متن تبليغ خويش بيشترين منفعت را ببريدداراي ربط بودن متن تبليغ نقشي مهم در توفيق كمپين تبليغ شما اعمال مي‌نمايد. براين اساس كوشش نماييد متن تبليغ شما تا حد ممكن ديدني باشد.خجالتي نباشيد! از يوزرها بخواهيد اقدامي ايفا دهند. توان فراخوان مبادرت (call to action) را دست‌كم نگيريد.از كلمه ها كليدي در متن تبليغ خويش به كار گيري فرماييد.۴. نكاتي كه هنگام تشكيل داد ادگروپ تازه مي بايست در حيث بگيريدعبارات كليدي:لغات كليدي با بازدهي نادر را حذف نمائيد:كلماتي كه نرخ كليك نادر داشته‌اند.كلماتي كه در مقصود‌گيري مخاطبان عالي كار نكرده‌اند.كلماتي كه در ۲۸ روز impression نداشته‌اند.تبليغات:تبليغات با بازدهي نادر را شناسايي و حذف نمائيد:نرخ كليك معدودنرخ تبديل معدودسعي نا مطلوب در گوگل آناليتيكسپيش از حذف تبليغات نادر‌راندمان، آن‌ها را به مقطع هفت روز pause نمائيد.به طبع تبليغات و كاغذ فرود آنان داراي ربط باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد