براي اتصال گوگل سرچ كنسول به گوگل آناليتيكس به سئو در مشهد طور پايين فعاليت مي كنيم:1. وارد اكانت گوگل آناليتيكس خويش گرديده و به بخش Acquisition برويد، آنگاه روي Search Console كليك فرماييد.2. روي آيتم set up search console data sharing كليك نماييد.3. در سرچ كنسول گوگل مي بايست نامونشان خويش را پذيرش فرماييد، پس مورد مطلوب را تعيين نمائيد.4. وقتي كه مرحله پذيرش نام و نشان را ايفا داديد، نياز ميباشد تا مورد همگامسازي با سرچ كنسول را فعال نماييد.
Socialاين قسمت گزارشي از طرز تعامل يوزرها با وبسايت شما در كانالهاي مجازي ارائه ميدهد. اين داده ها بر حسب مفاد ذيل گروهبندي گرديدهاند:• Network Referrals - كه نماد مي دهد يوزرها از چه مرجعي در كانالهاي مجازي وارد تارنما گرديدهاند.• Landing pages - بازديد كنندگان وارد چه صفحاتي گرديدهاند.• Conversions - چه تعداد از اين اشخاص به مشتري مستمر تبديل گرديدهاند.• Plugins• User Flow - كه نشانه دهنده عملكردهاي يوزرها در تارنما ميباشد.اين داده ها ياري مينمايد تا پلتفرمهايي كه مخاطبان از روش آنها با محتواي وبسايت شما تعامل دارا هستند را شناسايي نماييد و اثر كانالهاي اجتماعي را روي اخلاق تارنما خويش دريابيد.Campaignsاين بخش گزارشي از طريق تلاش كارزارهاي پلي همچون تبليغات ميباشد و مياقتدار مقايسهاي با ديگر قسمتهاي وب سايت در آن يافت. حتي ميتوانيد كمپينهايي غير از گوگل را نيز درين گزارش بگنجانيد، صرفا مي بايست دادههاي مرتبط با هزينه را با آناليتيكس به اشتراك بگذاريد.
- یکشنبه ۰۹ مرداد ۰۱ | ۰۹:۵۹
- ۱۱ بازديد
- ۰ نظر
بازاريابي محتوا: هرآنچه بايد درباره بازاريابي محتوايي و توليد محتوا بدانيد