در نوشتهي علمي قبل درباره ي محتواي سئو در مشهد مدام سبز كلام كرديم. گفتيم كهاين نوع محتوا ماندگاري و تأثيرگذاري وقتگير دوران داشته و در بر گيرنده مطالبي ميباشد كه نوع انسان در زمان معاش به كرات يا اين كه در مقطعي خاص به آنان مستلزم ميباشد. در مقاله امروز بدين مورد مي پردازيم كه در اصلً چه طور ميتوانيم ساختوساز محتواي مدام سبز كيفيت بالا بنويسيم. درپي با ما ياور باشيد تا راهكارهاي جالبي را با شما بين بگذاريم.
محتواي خويش را براي اشخاص معمولي بنويسيدمطلقاً هر شخصي هنگام ارائه مقاله، به خصوص درصورتي كه در آن حوزه علم كافي داشته باشد، مايل ميباشد تخصص خويش را به اكران بگذارد يا اين كه اصطلاحاً show off نمايد. ولي جذاب ميباشد بدانيد كهاين نادرست بسيار مرگ آور ميباشد. به اين دليل كه بيشتر مخاطبان شما از اشخاص معمولي تشكيلشده اند. پس براي ساختوساز محتواي مدام سبز بايستي بتوانيد رضايت اين تيم از اشخاص را جلب فرماييد. به گويش معمولي، سرازير و شيوا براي آن ها بنويسيد و از لهجه بغرنج و فني استعمال نكنيد.
- دوشنبه ۰۳ مرداد ۰۱ | ۱۰:۲۲
- ۱۲ بازديد
- ۰ نظر
بازاريابي محتوا: هرآنچه بايد درباره بازاريابي محتوايي و توليد محتوا بدانيد