دستيابي و شغل هاي خرد معمولا براي بكارگيري سئو در مشهد استراتژي درست بازاريابي محتوايي خويش با مشكلاتي مواجه مي باشند. ايدههاي بازاريابي محتوا براي دستيابي و شغل هاي خرد به مشقت به دست مي آيند. براي ساخت محتواي بازاريابي مطلوب استحصال و شغل هاي خرد مياقتدار يك سري نكته اثر گذار پايين را در لحاظ گرفت.
ساختن روزنگار بازاريابي محتواداشتن يك روزنگار كه در آن نرم افزار ايجاد محتوا براي يك ماه آجل مشخص و معلوم گرديده باشند اولين گام براي معين كردن استراتژي بازاريابي ميباشد. با به كار گيري از روزنگار بازاريابي محتوا مجال موردنياز براي طرح ريزي، يافتن نظرها، ساخت و ساز و تكثير محتوا مشخص و معلوم گردد.
گزينش محتواي تاثيرگذارقبل از ايجاد محتواي نو و ابتكاري با رسيدگي داده هاي عددي گوگل آناليتيكس برخورد محتواهاي گذشته را محاسبه فرماييد. مشخص و معلوم نمائيد كدام نوع محتوا بيشتر آيتم دقت مخاطبين شما قرار گرفته. از سپري كردن زمان و انرژي براي ساخت محتواهايي كه براي مخاطبين جالب نبوده خودداري كنيد.
- یکشنبه ۰۲ مرداد ۰۱ | ۱۰:۲۴
- ۱۲ بازديد
- ۰ نظر
بازاريابي محتوا: هرآنچه بايد درباره بازاريابي محتوايي و توليد محتوا بدانيد