دو ادله مهمي كه مي تواند بر تجربيات مشتري سئو در مشهد تأثير بگذارد، تعداد مراحلي ميباشد كه براي پرداخت آنلاين بايستي طي نمايند و اينكه آيا محصول ها را در تاريخ تحويل وعده داده گرديده اخذ مينمايند. بدين ترتيب براي اينكه خريداران آنلاين كتاب خويش را خرسند و راضي فرماييد، فرآيندهاي پرداخت و ارسال خويش را معمولي نگه داريد. آيتمهاي پرداخت آنلاين و نقدي هنگام تحويل را نيز ارائه دهيد. فرصت ارسال بايستي دست كم باشد، در شكل وجود ايراد، از قبلي به مشتريان خويش اگاهي دهيد و مورد پيگيري پيشنهاد را به آنان توصيه دهيد.
به مشتريان خويش تخفيف ارائه دهيدكتابشناسان شيدا تخفيفهاي كتاب ميباشند و شايسته ترين شيوه براي اينكه آنهارا به مشتريان متعهد خويش تبديل نماييد، ارائه تخفيفها و معاملات مكرر به آنهاست. شما ميتوانيد مناسبتهايي را در تارنما خويش داشته باشيد و 20٪ تخفيف براي كتابها بدهيد. همينطور مي توانيد 3 تا 4 كتاب ادبيات، تاريخي و سياسي نويسندگان متفاوت را بستهبندي نمائيد و آن ها را با تخفيف به فروش برسانيد. به وفادارترين مشتريان خويش معاملات ويژه بدهيد. بها رقابتي و فروش دو هفتهاي يا اين كه ماهانه سبب ساز مي شود مشتريان براي خريد بيشتر به مغازه شما بازگردند.
- دوشنبه ۲۰ تیر ۰۱ | ۱۰:۱۳
- ۶ بازديد
- ۰ نظر