ايجاد محتوا قسمت كوچكي از پروسه ميباشد سئو در مشهد و آغاز مهيا سازي محتوا
ميباشد. پيش از ساخت هر نوع محتوا، اصلي ميباشد كه حقيقتاً براي عمل پيش رو فراهم گرديد تا بتوانيد به آرامي به فرآيند آينده روند مجاورت گرديد و دقيقاً بدانيد كه قصد شما از ايجاد محتوا چيست و چه گونه طرح ريزي ميكنيد كه محتوا را زنده فرماييد.برخي از فرايند فراهمسازي كه در تحت به آن ها اشاره مي كنيم، وظايفي ميباشند كه مي بايست يك توشه در لحاظ بگيريد و آن گاه ميتوانيد آنها را براي هر محتوايي كه در آتي توليد ميكنيد اجرا فرماييد. مقصود آخري مرحله مهيا سازي اين ميباشد كه اعتقاد و باور نتيجه ها خواهد شد كه هر قطعه محتوايي كه ساخت و ساز ميكنيد با مارك كلي شما سازگار ميباشد و با پيمودن پروسه فراهم سازي ميتوانيد محتوا را كارآمدتر و سواي زحمت ايجاد فرماييد.
اوليه از كليه در استراتژي محتوا، براي مهيا شدن براي ساخت و ساز محتواي بهتر، بايستي بدانيد كه براي ساخت محتواي خوب چه چيزي مورد نياز ميباشد. به هر اكنون، درصورتيكه محتوا چيزي جز خوب وجود ندارد، ابداً چه بهره اي داراست؟
محتواي بهتر را مي قدرت با پارامترهاي مختلفي تعريفوتمجيد كرد، ولي در غايت، محتوا وقتي خوب ميباشد كه به مخاطبان خويش بها ارائه نمايد. محتواي خوب ميتواند درگيركننده باشد، ميتواند موثر، آموزنده، خندهدار، دورازشوخي، كوتاه، وقتگير و ... باشد.
محتواي خوب محتوايي ميباشد كه:
ادراك آنچه كه كاربر ميخواهد
شعور اينكه چه چيزي محتوا را قابل اشتراكگذاري مينمايد
شعور اينكه محتوا چهطور پيام شمارا منتقل مي نمايد
ادراك شيوه هدايت رفتاري كه نياز داريد و
مهمتر از همگي براي دستيابي و امور، محتواي خوب مي بايست هدف ها تجاري شمارا برآورده نمايد. يعني ارتقاء ارتباط ها، تبديل و مراقبت مشتري. براين اساس، اولي گام شما در فرايند استراتژي محتوا، فراهم شدن براي ساخت محتواي بهتر ميباشد. براي اعمال اين عمل، در لحاظ بگيريد كه محتواي شما چه گونه ارزشي را براي مخاطبان شما مهيا مي نمايد و آن گاه هر توشه كه يك قطعه محتوا ساخت و ساز ميكنيد، آن را اعمال نمائيد.
- دوشنبه ۱۳ تیر ۰۱ | ۰۹:۵۷
- ۴ بازديد
- ۰ نظر