در اولِ فرمان مي بايست بگوييم كه همگي ي سئو در مشهد غرض ما از ساخت محتوا در تارنما اين وجود ندارد كه ربات هاي گوگل را راضي كنيم بلكه اصلي خيس از آن اين بوده كه در راستاي خشنودي و جلب رضايت مخاطبان قدم برداريم. يكي نكات اصلي اين ميباشد كه محتوايي را ساخت كنيم كه يوزرها بتوانند آن را به صدق بخوانند، بدين ترتيب يكي مواقعي كه بدين فرمان ياري مي نمايد به كاربردن علايم نگارشي به صورت درست ميباشد كه به قرائت محتوا امداد مي نمايد.يك كدام از سوال ها مهمي كه براي ساختوساز كنندگان محتوا در تارنما وجود دارااست اين ميباشد آيا گوگل دركي راجعبه نوشتار ما داراست؟ جواب مثبت ميباشد چون الگوريتم هاي گوگل به صورت مستمر در درحال حاضر به روز شدن ميباشند و هوش تصنعي موتور كاوش براي رفع نيازهاي يوزرها و شعور مفاهيم جانور در اينترنت ميباشد.
همينطور مي توانيد بخوانيد: اصول و ضوابط 3 الگوريتم اساسي گوگلاز سوي ديگر فهم ربات ها از تصاوير و متنها مو جود در صفحه هاي روز آپديت فراتر مي رود و انگيزه آن را نيز اين ميباشد كه در هنگام نياز مخاطب، داده ها صدق در دسترس وي قرار بگيرد. به كار گيري از علايم نگارشي سبب ساز ميشود كه گوگل فهم بهتري از معني لغت ها داشته باشد و اين دستور سبب ساز گرديده كه درمعناي پاراگراف و رابطه دربين لغت ها امداد گردد. با دقت يه اينكه به عمل بردن درست علايم نگارشي به شعور گوگل امداد مي نمايد البته بهاين معنا وجود ندارد كه عدم استعمال از علايم نگارشي مدام سبب تغيير تحول معني گزاره خواهد شد. با به كار گيري از علايم نگارشي در هنگام ساختوساز محتوا در تارنما ميتوانيد مفاهيم خيالي را بي آلايش خيس به مخاطبان جابجايي بدهيد. هنگامي كه به صورت درست از اين علايم مصرف شود استفاده كننده بيشتر در محتوا خواهد ماند و در شكل شكاف با لبخند رضايت و يك تجربيات ي عالي وب سايت شمارا سوراخ خواهد كرد.
علايم نگارشياين علايم در مجموع به مواقعي اطلاق ميگردد كه كاربرد موثري در پيرايش گزاره دارا هستند، همينطور آنها قادرند كه معناي گزاره را تغيير تحول بدهند. علايم نگارشي متعددي در گويش فارسي وجود دارااست كه به معرفي پركاربردترين آنها خوا هيم پرداخت.مهمترين علايم نگارشي ساختوساز محتوا در وب سايت دربرگيرنده ويرگول، نقطه ويرگول، آرم تعجب و پرسشي،نقطه،سه نقطه، دونقطه. ميباشند.معمولا اين نماد ها چسبيده به كلمه ي پيش از خويش و با مسافت با كلمه و واژه ي آجل ميايند. ولي پرانتز، گيومه، دو نبش يا اين كه قلاب ([]) مشتمل بر اين ضابطه نميشوند.
نقطهبه معناي نقطه پايان و ختم پاراگراف ميباشد، وقتي كه در كتابت از نقطه استعمال ميكنيم بدين معني ميباشد كه پاراگراف نقطه پايان يافته و يك معناي غير وابسته و بدون نقص را ارائه مي نمايد. عدم استعمال از نقطه در نقطه نهايي پاراگراف خوانايي متن را به شدت كاهش ميدهد.
ويرگوليكياز شايسته ترين نشان ها ميباشد كه براي خوانايي متن به عمل مي رود. وقتي كه نياز داريد در ذهن استفاده كننده تاخير ساخت نمائيد به ويرگول نياز داريد. از اين نشان ميتوانيد براي جداازهم كردن عبارات و جملات نيز سود گرفت.
نقطه ويرگولاين آرم را هنگامي به شغل ميبرند كه بخواهند في مابين دو گزاره ي مرتبط يك ژرف انديشي ساخت نمايند. مي اقتدار از آن در انتهاي تك تك گرديده كه نياز به توضيحات تكميلي داراست به كارگيري فرماييد.دو نقطه: تحت عنوان نقل قسم و ساختوساز تاني و توضيح همينطور به معناي چون و چونكه هم به فعاليت مي رود.
سه نقطه(...) را براي گزاره نيمه تمام كه ادامه ي آن قابل پيش بيني ميباشد همينطور براي ذكر بخش هاي حذف گرديده به عمل مي رود.
پرانتز كاربرد اساسي اين آرم براي ذكر لغت ها، لغات و توضيحات بيشتر جمله ها ميباشد كه قرار ميباشد فارغ متن توضيح داده خواهد شد.
- یکشنبه ۰۵ تیر ۰۱ | ۰۹:۴۱
- ۱۱ بازديد
- ۰ نظر
بازاريابي محتوا: هرآنچه بايد درباره بازاريابي محتوايي و توليد محتوا بدانيد