مفهوم AIDA براي توليد محتوا تبليغاتي

در اني وبلاگ كاربردي ترين مقالات حوزه سئو سايت منتشر مي شود.

مفهوم AIDA براي توليد محتوا تبليغاتي

AIDA مخفف اعتنا، عشق و علاقه، سئو در مشهد گرايش و مبادرت ميباشد.دقت: با ساخت‌و‌ساز محتوا تبليغاتي مخاطبان را وادار فرمائيد كه به شما متكي بودن نمايند. به طور آنلاين، مسائل حواس پرتي‌هاي متعددي وجود داراست، به اين ترتيب نگهداري اعتنا نامشخص آن‌ها بسيار اصلي ميباشد. اين به معناي تايپ كردن مطلبي ديده نواز ميباشد كه سبب ساز مي‌گردد اشخاص بخواهند بيشتر بخوانند. به كار گيري از عنوان ها براي جلب اعتنا عموم و علامت دادن مطالب، بيشتر قيمت دارااست.عشق: شما وقت متعددي نداريد كه يوزرها خويش را سرگرم سخنان و محتواهاي خويش نماييد، براين اساس سريع به موضوعات اصلي بپردازيد. مي بايست بدانيد كه وب مملو‌از مسائل حواس پرتي ميباشد. اين فعاليت را با كاهش نياز به ارائه غيرضروري و تمركز بر مشتريان و نگراني‌هاي آن ها اجرا دهيد.گرايش: به مشتريان خويش ياد‌آوري فرمائيد كه چرا مي بايست صرفا سرويس ها شما‌را تعيين نمايند. آيا سرويس ها شما منجر ميشود معاش آنان عالي، مشغول كننده خيس، ايمن خيس خواهد شد؟ توضيح دهيد كه‌اين قضيه چه طور فعاليت مي‌نمايد. در كالاهاي خويش، مزه و طعم آنچه را كه دنياي آنان دارااست را ارائه دهيد..مبادرت: با پرسيدن اقدامات آتي، تفاهم نامه مشتري خويش را ببنديد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد