در اينجا مثالي از يك بررسي ليست نشر محتوا در سئو در مشهد حيث گرفته ام كه در قبلي از آن به كارگيري نموده ام:
1. پژوهش پاياني محتوا از نظر فني
2. پژوهش پاياني سرمقاله
3. تحقيق هجي كلمه ها و املا آنها
4. رسيدگي شماره ورژن
5. مخلوط شاخه هاي متفاوت محتوا تحت عنوان يك آن واحد
6. تهيه و تنظيم كتابچه راهنما به طور PDF
7. اجراي امان آنلاين
8. پژوهش كتابچه راهنما PDF براي پوسته بندي
9. پژوهش دفاع آنلاين براي پوسته بندي
10. نظارت لينك ها
11. كتابت نكات تكثير
12. كتابت اعلان نشر محتوا
13. تكثير محتوا در تارنما پروژه
14. تكثير يادداشت هاي تكثير
15. تكثير اعلان نشر محتوا در وب لاگ
اين نظارت ليست، با تعدادي تغييرو تحول بجا، نزديك به 90% از پروژه هايي كه موضوعات آن به نشر محتوا تخصيص داشت ياري اكنون اينجانب بوده ميباشد.
حتي وقتي كه نظارت ليست تان را توليد كرديد، مي بايد يكسري توشه به تبعيت از آن بپردازيد تا بتوانيد موردها ضروري را از آن حصول نماييد. همان ديگر، چند ورژن ي آزمايشي از نظارت ليست ها را با گروه كاري تان آزمون نماييد، بعد از آن به پندار دستكاري ارزيابي ليست تان باشيد تا به خير و خوبي به مفاد موءثر و يا اين كه مازاد محاسبه ليست پي ببريد. ارزيابي ليست تان را بعداز هر توشه استعمال تغييرو تحول دهيد. برخي اوقات ممكن ميباشد تا تهيه يك تحليل ليست آخري يكسري كوشش خرد مسافت داشته باشيد و گاهي ممكن ميباشد ناچار باشيد به شرايط اوليه برگرديد.
و در نقطه نهايي، شما يك ابزار موثر خواهيد داشت كه ميتواند پاره اي از فشار هايي كه در تكثير محتوا حس ميكنيد از در بين چيره شود.
گروه زبده راياماركتينگ در تهيه ارزيابي ليست تكثير محتوا با شما خواهد بود.
- سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ | ۰۹:۵۷
- ۷ بازديد
- ۰ نظر