امروزه به كارگيري از روانشناسي رنگ در بازاريابي محتوا سئو در مشهد در تارنما هاي فروشگاهي رويش بسيار متعددي داشته استو وبسايت هاي متفاوت براي اينكه بتوانند قسمت هاي اساسي كالاهاي خويش را به مخاطبان نماد دهند از رنگ هاي گوناگون به كارگيري مي نمايند. حتي يك نوشته Bold گرديده هم اثر بالايي در ذهن مخاطب ساختوساز مي نمايد.
به همين برهان ميباشد كه وب سايت هاي فروشگاهي حتي از روانشناسان براي بهبود محتواي خويش به كار گيري مي نمايند. پيش از اينكه در وبسايت فروشگاهي خويش بخواهيد از اثر مثبت روانشناسي رنگ در بازاريابي محتوا به كار گيري نماييد مي بايست دو نكته را مد حيث داشته باشيد.
به كارگيري از رنگ ها بر طبق نوع استفاده كننده آخري وبسايت شماطبق اصول و استاندارد روانشناسي رنگ در بازاريابي محتوا اينكه چه رنگي در وب سايت استعمال فرمائيد مطابق ذوق و سليقه كاربر شما بايستي باشد. مثلا در شرايطيكه قرار ميباشد يك وب سايت فروشگاهي براي خردسالان فعالسازي نماييد مي بايست بدين نكته اعتنا داشته باشيد كه ابدا حتي براي مقدار نادر و يا اين كه حتي براي مخلوط بندي نبايد از رنگ هاي تيره و اندوهگين استعمال نكنيد.
حتي ادغام آنها در شايسته ترين موقعيت هم خطا بوده و براي وب سايت شما مضر ميباشد. در واقع براي تعيين رنگ براي وبسايت خودتان مي بايست آغاز به سن، نوع، محصول، ذوق و علايق كاربر وب سايت خويش اعتنا فرماييد و آن گاه آن رنگ ها را مبني بر ادغام مطلوب در وبسايت خويش به عمل ببريد.مبتني بر روانشناسي رنگ ها در پباده سازي ظواهر وب سايت درصورتيكه مخاطبان تارنما شما خانم مي باشند مي بايست بدين مورد اعتنا فرمائيد و از روانشناسي رنگ ها براي خانم ها در وبسايت خويش به كار گيري فرماييد.
- پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۱ | ۰۹:۴۷
- ۵ بازديد
- ۰ نظر