تحقيقات در بازاريابي محتوا

در اني وبلاگ كاربردي ترين مقالات حوزه سئو سايت منتشر مي شود.

تحقيقات در بازاريابي محتوا

پژوهش ها در بازاريابي محتوا به سه گروه سئو در مشهد كلي تقسيم مي‌گردد:
• پژوهش ها درباره رقبا:شما مي‌خواهيد بدانيد كه رقباي شما چه محتوايي ساخت‌و‌ساز كرده اند و چه موضوعات و پوسته هاي محتوايي براي آنان كوشش خير و خوبي در پي داشته ميباشد. ابزارهايي كه ميتوانند به‌اين دستور ياري نمايند دربرگيرنده SEMrush (هزينه خريد اشتراك ماهانه100دلار) ، Moz Open Site Explorer (هزينه خريد اشتراك ماهانه 99دلار) و Ahrefs (مجاني با قابليت و امكان هاي محصور ، براي به كارگيري از تجهيزات ويژه هزينه ماهانه 99 دلار)
 

• مباحث نخستين در بازاريابي محتوا:اين نصيب از پژوهش ها بازاريابي دربرگيرنده مباحث شالوده مثل تفحص درباره لغت ها كليدي ، تحقيق بر شبكه‌هاي‌عمومي ، غربالگري نشرياتي كه حوزه بيزنس شما منتشر ميگردند و هر چيزي كه به شما ياري مي نمايد تا از يك زمينه براي ساخت و ساز محتوا به كارگيري فرمائيد. BuzzSumo با هزينه اشتراك ماهيانه 79 دلار ، Moz Keyword Explorer با اشتراك ماهيانه 99 دلار و KWFinder با اشتراك ماهيانه 29 دلار مثال اي از ابزار هايي مي‌باشند كه به شما در بازاريابي محتوا ياري مي نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد