پژوهش ها در بازاريابي محتوا به سه گروه سئو در مشهد كلي تقسيم ميگردد:
• پژوهش ها درباره رقبا:شما ميخواهيد بدانيد كه رقباي شما چه محتوايي ساختوساز كرده اند و چه موضوعات و پوسته هاي محتوايي براي آنان كوشش خير و خوبي در پي داشته ميباشد. ابزارهايي كه ميتوانند بهاين دستور ياري نمايند دربرگيرنده SEMrush (هزينه خريد اشتراك ماهانه100دلار) ، Moz Open Site Explorer (هزينه خريد اشتراك ماهانه 99دلار) و Ahrefs (مجاني با قابليت و امكان هاي محصور ، براي به كارگيري از تجهيزات ويژه هزينه ماهانه 99 دلار)
• مباحث نخستين در بازاريابي محتوا:اين نصيب از پژوهش ها بازاريابي دربرگيرنده مباحث شالوده مثل تفحص درباره لغت ها كليدي ، تحقيق بر شبكههايعمومي ، غربالگري نشرياتي كه حوزه بيزنس شما منتشر ميگردند و هر چيزي كه به شما ياري مي نمايد تا از يك زمينه براي ساخت و ساز محتوا به كارگيري فرمائيد. BuzzSumo با هزينه اشتراك ماهيانه 79 دلار ، Moz Keyword Explorer با اشتراك ماهيانه 99 دلار و KWFinder با اشتراك ماهيانه 29 دلار مثال اي از ابزار هايي ميباشند كه به شما در بازاريابي محتوا ياري مي نمايند.
- پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۱ | ۰۹:۴۸
- ۵ بازديد
- ۰ نظر