شما مدام كل كوشش خويش را براي افزايش سئو در مشهد عملكرد محتوا ايفا مي دهيد و رقبا و صنعت آنها را تجزيه و چك ميكنيد. محتواي مرتبط و اثرگذار ساخت و ساز ميكنيد. با اين درحال حاضر اكثر زمان ها تايم ها مهم ترين قسمت بازاريابي محتوا را فراموش ميكنيد و آن هم تبليغ محتوا ميباشد.
عالي ميباشد پيش از قرائت محتوا پايين نوشتهيعلمي
7 استدلال براي اينكه بلاگ نويسان غير وابسته از وب لاگ نويسان استحصال وكار عالي كار مي نمايند
را بازرسي نمائيدمعمولاً دو استدلال براي بي توجهي به تبليغ محتوا وجود دارااست:
• شما بيشتراز حد بر رئيس طرح محتوا تمركز نموده ايد و فقط كميت محتوا براي شما اساسي ميباشد.
• عدم فهم درست از تبليغ محتوا و مزاياي آن سبب ساز ميشود كه تجارت خويش را از منفعت و بها آفريني محروم نماييد ، چون محتوايي كه به صحت براي آن تبليغ نشود؛ مخاطبان مقصود را جذب نمي نمايد و مجال متعددي درين في مابين از دست خواهد رفت.
طبق مطالعات اخير موسسه بازاريابي محتوا ، ارگانهاي گوناگون در سراسر آمريكاي شمالي راه متفاوتي را نسبت به بازاريابي محتوا اتخاذ كرده اند؛ كه حاصل مثبتي درپي داشته ميباشد. چهل و پنج درصد از بازاريابان محتواي B2B(Business to Business) در اين موسسه ها معتقدند كه بازاريابي محتوا در كمپاني آنها توفيق قابل توجهي داشته ميباشد. مطرح ترين دلايلي كه آنان درين ارتباط بيان مي نمايند بهاين گستردن ميباشد:
اين بازاريابان تمركز بيشتري در مورد ساخت محتوا (85 درصد) و نيز تدوين و تهيه ظريف استراتژي بازاريابي محتوا (72 درصد) اجرا ميدهند. اين زمينه نماد ميدهد صاحبان مشاغل به شعور صدق از تبليغ محتوا رسيده اند.
- سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۱ | ۰۹:۵۷
- ۵ بازديد
- ۰ نظر