سئو و برندسازي دو معنا اصلي و اصلي در دنياي وب و اينترنت سئو در مشهد محسوب مي گردند و يك اينترنتوب سايت براي چشم شدن بوسيله موتورهاي كاوش، به هر دو معني نياز دارااست؛ البته قرار تصاحب كردن اين دو عبارت در كنار هم چندان آشنا وجود ندارد. شايد در نوبت اوليه چندان رابطه seo و مارك سازي محسوس نباشد و براي ادراك اين زمينه نياز به فكر و توجه بيشتري شم خواهد شد. براي ادراك اين رابطه مي بايست آغاز به سراغ تعريفوتمجيد seo و برندسازي برويم. به لحاظ شما تعريف و تمجيد seo چيست؟ تعريفوتمجيد برندسازي چيست؟ چه رابطه معناداري في مابين اين دو معنا وجود دارااست؟ در شرايطيكه ميخواهيد درباره اين مسئله بيشتر بدانيد، تا انتهاي اين نوشتهي علمي با رشدانا يار و همدم باشيد.
رابطه seo و مارك سازيهمانطور كه پيشتر هم گفتيم، براي ادراك هر چه خوب اين رابطه بايستي به معنا و معناي هركدام توجه كنيم. آغاز به سراغ معنا ظريف عبارت بهينه سازي مي رويم:
بهينه سازي يا اين كه Search Engine Optimization كه به اختصار بهينه سازي اسم داراست، به معني لغوي با صرفهسازي براي موتورهاي كاوش مفهوم مي شود. به امداد اصول ارائه گرديده دراين مضمون، تارنما و محتواي شما در موتور كاوش مقام و سكو بهتري مي گيرد؛ پس به مخاطبان بيشتري آرم داده مي شود و در غايت، فروش يا اين كه منفعت شما ارتقاء مي يابد.
برندسازي يا اين كه Branding از كلمه و واژه Brand يا اين كه مارك مشتق گرديده كه در معناي برند و آدرس خاص ميباشد. در واقعيت، مارك يك شاخص ويژه براي شناسايي سازمان، متاع و خدمتي منحصربهفرد بوده كه كاربر به امداد آن با نامونشان سازمان رابطه برقرار مينمايد. پس، برندسازي يعني نامونشان دادن به يك تيم كه به ياري آن، در ذهن كاربر تصوير و حسي ويژه از آن سازمان صورت مي گيرد. پروسه برنسازي از كجا شروع ميگردد؟ از به عبارتي اولِ ساختن سازمان، مانند گزينش تيتر يا اين كه شعار مارك. اينها كليه در روند برندينگ تاثيرگذار ميباشند.
اثر seo بر برندسازيپرسش اساسي اينجاست كه رابطه بهينه سازي و مارك سازي يا اين كه (The relationship between سئو and branding) چه طور ميباشد و آيا ارتباطي وجود داراست؟ جواب ما بدين پرسش مطلقا آري ميباشد. رابطه معناداري در ميان seo و برندسازي وجود دارااست. چنانچه به تعريف و تمجيد بهينه سازي اعتنا نمائيد، با صرفهسازي وبسايت براي موتورهاي كاوش به غرض شناخته شدن تارنما و جذب كاربر و مشتري بيشتر ميباشد. در برندسازي ما با يك سازمان و نام و نشان روبرو هستيم كه به مشتري و استفاده كننده بيشتر براي چشم شدن نياز دارااست.
- دوشنبه ۱۵ فروردین ۰۱ | ۰۹:۴۶
- ۵ بازديد
- ۰ نظر