گوگل و يوزرها مدام در ادامه محتواي منحصربفرد ، جديد سئو در مشهد و كيفيت بالا ميباشند. محتواي تكراري محكوم به بي بها و يا اين كه معدود قيمت بودن ميباشد. يكياز زمان هاي قابل فكر براي آماده بودن صحنه رقابت عادلانه ميان وب سايت هاي ضعيف و نوباوه با تارنما هاي توانمند و داراي اعتبار در بهينه سازي فايده گيري از محتواي منحصربفرد ، نو ، كيفيت عالي و كاربرپسند ميباشد. مبحث اصلي و داغ تاثير محتواي تكراري در بهينه سازي يك كدام از سوال هاي اصلي وبمستران ميباشد. به همين جهت دراين نوشتهي علمي محتواي تكراري را گزينه آناليز قرار داده و راهكارهاي پيشگيري از آنرا ارائه مينماييم.
الگوريتم پاندا و محتواي تكراري
الگوريتم پاندا براي رويارويي و واكنش با وبسايت هاي نسخه برداري كننده بوسيله گوگل پيشبيني و منتشر گرديدهاست.
تاثير محتواي تكراري در seoنقص محتواي تكراري به دو شكل وجود داراست. در شرايط نخستين تعداد دو يا اين كه يك سري شيت شبيه به هم در يك وب سايت وجود داراست. در وضعيت دوم محتواي وب سايت با يك يا اين كه تعدادي وبسايت مانند هم ميباشد. اعتنا داشته باشيد كه هر دو گزينه مشكلي مي باشند كه بايستي به طوري آنها را برطرف كرد. برطرف كردن نقص محتواي تكراري در درون وبسايت فعاليت رنج نبوده و با مقداري نظارت قابل رفع ميباشد. ولي در مقابل اختلال محتواي تكراري وبسايت با تارنما هاي ديگر ابهام خاص خويش را دارااست.
ضابطه مالكيت محتوادرپي قضيه تاثير محتواي تكراري در seo به سمع و نظر شما ميرسانيم گوگل مالكيت محتوا را مبتني بر تعدادي دليل اصلي مشخص و معلوم مي نمايد. در بالا مجال ايندكس شدن يك كاغذ اهميت بالايي در گوگل دارااست. براي تشريح بديهي خيس خوب ميباشد مسئله با يك نمونه ذكر گردد. ممكن ميباشد شما مبادرت به ساخت محتوايي منحصربفرد در وب سايت خويش كه مانند آن در هيچ سايتي نيست كرده باشيد ولي بعداز سپري شد يكسري روز متوجه ميشويد به عبارتي محتوايي كه شما نوشته ايد بوسيله يك وب سايت ديگر نسخه برداري گرديده و جالبتر اينكه آن تارنما درجه بهتري از وب سايت شما در نتيجه ها كاوش دارااست! براي حل اين نقص چه بايستي كرد؟ آيا روش حلي براي دوري از اين نقص وجود داراست؟ در جواب بدين پرسش بايستي با اعتقادوباور اعلام كرد آري
فرصت ايندكس شدن محتوا براي تارنما هاي متفاوت متغير بوده و حتي ممكن ميباشد بيشتراز 10 روز به ارتفاع بيانجامد. به همين جهت براي ثابت مالكيت محتوا و پرهيز از ايراد محتواي تكراري پيشنهاد مي شود به محض نشر محتوا در وب سايت، آنرا در پنل Search console به وسيله ابزار URL Inspection در گوگل تصويب نماييد. علاوه بر اينكار پيشنهاد ميشود فورا بعداز معرفي نشاني به گوگل ، پيوند محتوا را در شبكههايعمومي مانند Google Plus ، Facebook ، Twitter ، Linkedin منتشر فرماييد. اينكار علاوه بر ثابت مالكيت به انشتار و محبوبيت محتوا نيز امداد خواهد كرد.
- سه شنبه ۲۴ اسفند ۰۰ | ۰۹:۵۷
- ۷ بازديد
- ۰ نظر