گوگل به صراحت اعلام نموده است كه URLها به موتورهاي كاوش سئو در مشهد امداد مينمايد تا شعور بهتري از يك ورقه داشته باشند. به اين ترتيب، بايستي بدانيم چه طور URLهاي خويش را باصرفه كنيم؟
يك كلمه و واژه كليدي قراردهيد: گنجاندن كلمه و واژه كليدي مهم شما در URL به موتورهاي كاوش و يوزرها ياري مينمايد تا محتواي يك كاغذ را عالي فهم و شعور نمايند.
فوكوس سمت چپ: كليدواژه را تا حد قابليت در سمت و سوي چپ URL قرار دهيد.
از كلمه ها حقيقي و واقعي به كارگيري فرمائيد: تا آنجا كه ممكن ميباشد، به مكان به كارگيري از كدهايي كه بعضي از سيستمهاي مدير محتوا ساخت و ساز مينمايند، در URL خويش از كلمه ها حقيقي به كارگيري نمائيد.
URLها را كوتاه نگه داريد: در موقعيت ايده آل، ساختار URL شما بايستي كوتاه و براي موتورهاي كاوش و يوزرها قابل شعور باشد. هرچه فهم نوع محتواي ورقه براي گوگل سهل و آسانخيس باشد، خوب ميباشد. همينطور، گوگل اكثر وقت ها URLها را در حاصل كاوش آرم ميدهد. در صورتي URL برگه يك حرفه زمانبر از حروف و اعداد تصادفي باشد، به يوزرها در آشنايي ورقه شما كمكي نمينمايد. هر چه آن ها پيوند برگه شمارا خوب شعور نمايند، احتمال اينكه روي سود كاوش كليك نمايند بيشتر ميگردد.
از خطه فاصله دربين عبارات به كارگيري نماييد: خط تيره URLها را خواناتر مينمايد. براي مثال، در شرايطي كه برگهاي در رابطه آسيابهاي دانه قهوه ميباشد، از نشاني لينك و پيوند www. yourcompany. com/coffee-bean-grinders به كار گيري فرماييد.
اجتناب از شناسه گذاري: در شكل قابليت، از درج شناسه در URLهاي خويش اجتناب نمائيد، چون آن ها گروهاي از URLها را براي يك ورقه ساختوساز مينمايند. گوگل تا قبل از اينً سفارش مي كرد به مكان شناسه از كوكيها به كارگيري فرماييد كهاين نيز تا سال 2023 منسوخ مي شود.
- دوشنبه ۱۶ اسفند ۰۰ | ۱۰:۵۲
- ۱۴ بازديد
- ۰ نظر
بازاريابي محتوا: هرآنچه بايد درباره بازاريابي محتوايي و توليد محتوا بدانيد