5- اشتراك گذاري ظريف
بيشتر افراد پست هاي خويش را بصورت همگاني (public) تهيه سئو در مشهد مي نمايند و ايده آن ها اين ميباشد كه ميتوانند بيشترين تعامل را با ديگر افراد داشته باشند. در هنگام اشتراك گذاري پست مي اقتدار از روش آدرس اينترنتي به گيرندگان پست نيز آگهي كرد البته اين شغل بايستي با تمركز متعددي صورت بپذيرد به اين دليلكه در حالتي كه به هر دليلي كهاين پست براي فرد گيرنده اصلي نباشد آدرس اينترنتي ارسال گرديده در فولدر spam قرار خواهد گرفت.
6- توان hashtag#
چهره بوك و گوگل پلاس براي مدير محتواي خويش از يك hashtag# خاص مرتبط با خويش استعمال مي نمايند. اما در گوگل پلاس رئيس محتوا مبني بر بررسي معنايي (semantic analysis) في مابين موضوعات متفاوت اجرا ميگردد. براي مثال زماني واژه linkbuilding# در گوگل پلاس كاوش گردد نتيجه ها پايين اكران داده شود:
7- مشاهده لينك و پيوند هاي پيگيري
اينك در صورتي در گوگل پلاس يك پست خوانده خواهد شد البته به وسيله فرد بازديد كننده به اشتراك گذارده نشود، در مشاهده پيوند هاي پيگيري آن پست بصورت همگاني (public) تهيه و تنظيم شود.
8- اهرم ايده ها در گوگل پلاس
اينجانب اظهار حيث كردن در سيستم لحاظ دهي گوگل پلاس را خيلي دوست دارم. حيث دادن در گوگل پلاس همچون يك اهرم بسيار كار كشته ميباشد كه سبب ساز گرديده در خيلي از مفاد فرد بازديد كننده بعداز تلاوت پست آن را به اشتراك بگذارد و پيگيري كنندگان آن پست نيز بيشتر شوند.
- دوشنبه ۰۹ اسفند ۰۰ | ۱۰:۴۰
- ۶ بازديد
- ۰ نظر