بهينه سازي محتوا براي فيچر اسنيپت گوگل

در اني وبلاگ كاربردي ترين مقالات حوزه سئو سايت منتشر مي شود.

بهينه سازي محتوا براي فيچر اسنيپت گوگل


سئو محتوا براي فيچر اسنيپت گوگل (Google’s Featured Snippets) سئو در مشهد يكي جديدترين ترفندهاي seo به حساب آورده مي شود. فيچر اسنيپت هاي گوگل به وسيله يوزرها بسيار آيتم استقبال قرار ميگيرند. اين جواب هاي كوتاه در ورقه حاصل كاوش موجب ميگردند كه يوزرها هر چه سريعتر به جواب پرسش خويش پي ببرند. به اين ترتيب بديهي ميباشد كه سئو محتوا به نحوي كه توانا به اكران در فيچر اسنيپت باشد، مي بايست تبديل به يكي حق تقدم هاي كسب و امور باشد.


در شرايط كلي يك‌سري چاره براي اكران سايت در اسنيپت گوگل و صدر نتايح كاوش وجود دارااست. نخستين از همگي اينكه در شكل قابليت و امكان بخشي به صورت سوال و جواب در برگه ساخت و ساز نمائيد. چنين گوگل محتواي كاغذ را به سيرتكامل بهتري فهم مي نمايد. همينطور استعمال از ليست هاي گلوله اي، شماره اي و جدول ها شانس اكران وبسايت در فيچر اسنيپت را ارتقا مي‌دهد.
10. ساخت و ساز محتواي ويدئوييآيا مي دانستيد كه 55% نتيجه ها گوگل دست كم هم پا با يك ويدئوست؟ يوزرها ويدئوها را دوست دارا‌هستند و موتورهاي كاوش نيز عشق مند به راضي كردن كاربرانشان مي باشند. بدين ترتيب با ايجاد كرد و نشر محتواي ويدئويي شانس وبسايت شما براي چشم شدن ارتقاء مي‌يابد.
تارنما هاي اشتراگ گذاري كليپ مانند يوتيوب يكي‌از جاي هاي دوست داستني يوزرها براي آپلود ويديو ميباشد. در سمت seo هر چه عالي كليپ ها درين تارنما ها به موارد ذيل اعتنا داشته باشيد:
تيتر ويديو را متناسب با اصول seo گزينش فرماييد. از كلمه ها كليدي در اولِ اسم كليپ به كارگيري كرده و آن را به طوري بنويسيد كه شرحي از زمينه كليپ داشته باشد.توضيحات ويديو را از خاطر نبرده و متني متناسب با زمينه كليپ براي يوزرها مهيا نماييد.در شكل قابليت و امكان گزينش تصوير كليپ، تصوير قابل قبولي را براي آن گزينش فرمائيد. اگرچه ممكن ميباشد گوگل از اين فاكتور در سكو بندي ويدئوها استعمال نكند، ولي اين تصوير بر روي ترازو كليك يوزرها مفيد ميباشد.يكي‌از ديگر از نكات seo ويديو مخصوصا در حوزه هاي فراگيري ايجاد ويدئوهاي بلندتر ميباشد. ويدئوهاي 15 تا 30 دقيقه اي براي موضوعاتي كه نياز به توضيح فراوان دارا هستند ميتواند نسبت به يك ويدئوي يك دقيقه اي بيشتر گزينه اعتنا قرار گيرند.
11. تقسيم آتوريتي برگه اساسيورقه اساسي سايت مطلقا مهم ترين برگه وبسايت شما ميباشد. اين ورقه غالبا پربازديد ترين برگه در وبسايت ميباشد. در مقايسه با بقيه صفحه هاي نيز كاغذ اساسي معمولا بيشترين بك لينك و پيوند را كسب مي نمايد.
به طور تئوري صفحه ها دارنده ميزاني از آتوريتي (اعتبار) ميباشند و با دقت به توضيحات نقل شده ورقه مهم بيشترين آتوريتي را في مابين صفحه ها غالبا دارااست. براين اساس با لينك و پيوند دادن مهم ترين صفحه ها تارنما در ورقه مهم مي اقتدار از جابجايي اين آتوريتي اعتقادوباور نتايج كرد.
غالبا در اغالب تارنما ها مهم‌ترين مجموعه بندي ها را در منوي اساسي قرار مي دهند كه تكان هوشمندانه ايست. در موقعيت كلي با قرار دادن لينك و پيوند مهم‌ترين صفحه ها تارنما به طور محصور و طبيعي مي اقتدار اعتقادوباور نتايج نمود كه گوگل نيز متوجه اين موضوع گرديده و اعتبار بيشتري براي آنان در لحاظ مي گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد