9 روش براي بالا بردن آتوريتي سايت

در اني وبلاگ كاربردي ترين مقالات حوزه سئو سايت منتشر مي شود.

9 روش براي بالا بردن آتوريتي سايت


آتوريتي تارنما روايت عجيبي دارااست و بالا رفتن آن هم سئو در مشهد گاها موجب بروز اتفاقات عجيبي در بهينه سازي وب سايت شود. درين نوشته ي علمي در رابطه قصه آتوريتي سخن خوا هيم كرد و با اعتنا به موعظه هاي قابل پشت گرمي ترين سورس هاي فرنگي، طرز هاي بهبود آن را معرفي خوا هيم كرد.





به هيچ عنوان اين مقاله فوق العاده را از دست ندهيد.
ارتقاء آتوريتي تارنماارتقاء آتوريتي وب سايت
آتوريتي نمره اعتبار تارنما شماست!وب سايت moz نمره اي ميان 1 تا 100 براي كليه تارنما هاي جهان در لحاظ ميگيرد كه‌اين نمره معين كننده اعتبار اين تارنما ها نزد گوگل ميباشد.
دو نوع آتوريتي داريم كه يك كدام از بطور غيروابسته براي هر پيج ميباشد ( page authority ) و ديگري نمره معدل تك تك پيج هاي يك وبسايت ( domain authority ) ميباشد.
اين موضوعات را اكثر اشخاص ميدانند اذن بدهيد از يك زاويه ديگر به آتوريتي وب سايت نگاه كنيم:
روي نام وي پيمان مي‌خورند!!شما در هر بازاري كه باشيد، اشخاص معتبري در آن وجود دارا‌هستند و مسلما شنيده ايد كه به عنوان مثال در فلان بازار بر روي نام فلان كس پيمان مي‌خورند!
اين يعني وي در آن بازار انقدر آيتم اعتقادوباور و داراي اعتبار ميباشد كه كليه او‌را قبول دارا هستند.
مطمئنا شايسته ترين محصول ها را هم براي وي مياورند، مشتري هاي اثبات اكثري هم داراست و در آمد وي هم يقينا بسيار عالي ميباشد.
اين درآمد و توفيق براي وي به واسطه اعتباري كه دارااست به وجود آمده ميباشد.
حال مورد اينجاست كه‌اين اعتبار براي وي چطور بدست آمده ميباشد!؟؟
اعتبار سازي در دنياي حقيقي وواقعيخب شايد او‌لين جوابي كه به ذهنتان رسد سابق بودن وي باشد.
آري عمر و پايداري يك تجارت براي وي اعتبار مياورد. يعني اين بشر به عنوان مثال 20 سال ميباشد كه اينجا عمل مي نمايد و مي توان به آن پشت گرمي كرد.
البته اشخاص ديرين متعددي هم وجود دارا هستند كه به مكان اعتبار تمامي را از خويش رانده اند و خيلي ها به هيچ وجه سمت وي نمي آيند. البته خب بدليل اين قدمتي كه دارا‌هستند، به طور طبيعي دوستاني هم پيدا كرده اند كه موجب پايداري آنان شد‌ه‌است.
زمينه ديگر كيفيت محصول ها و قيمتي ميباشد كه يك كاسب در دكان خويش ارائه مي نمايد و در صورتي‌كه اين مطلوب باشد، خب به طور طبيعي اشخاص به هم معرفي مي نمايند و به‌تدريج اعتبار پيدا مي نمايد.
بعضي هم اعتبارشان را ميخرند! به عنوان مثال شايد كلا 2 سال ميباشد كه درگير به عمل ميباشد اما با تبليغات بسيار عظيم و هزينه كردن، توانسته اسم خويش را بر راز لهجه ها بياندازد.
حال اينكه با كيفيت هم ارائه نمايد يا اين كه نه، طريق بهره‌برداري وي از اين تبليغات را مشخص و معلوم خواهد كرد ( اعتبار روز به روي بيشتر خواهد شد يا اين كه فيض عكس بروز پيدا نمايد )
كساني هم ميباشند كه در به عبارتي بازار بوسيله همياران يا اين كه فروشگاه هاي ديگر معرفي مي‌شوند. برهان اين معرفي شدن به احتمال زياد كيفيت شغل ها ميباشد زيرا در حالتي كه اينطور نباشد، مشتري سريعا قادر است به فروشگاه فرد معرفي كننده مراجعه نمايد و از وي گلايه نمايد.
اين هم موجب آبرو ريزي فرد معرفي كننده مي‌شود و هم ممكن ميباشد يك كدام از مشتري اثبات هاي اورا از در ميان پيروز شود.
علاوه بر اين موضوعاتي كه موجب اعتبار سازي در دنياي حقيقي مي‌شود، مواقعي مثل نظم، خوش واكنش بودن، ويترين و دكان اي شكيل هم از مهم‌ترين نقش ها را براي ساخت اعتبار بصورت طبيعي انجام مي نمايند.
درحال حاضر شما فكر كنيد كه كمپاني بزرگي در شهرتان وجود داراست كه به هر دكان نمره اي از حيث اعتبار مي‌دهد. كساني كه نمره هاي بالايي داشته باشند، در تلويزيون بلندمرتبه شهر تبليغ ميگردند.
اين نمره به عبارتي آتوريتي ميباشد كه به وبسايت ها در فضاي وب داده مي‌گردد و آن تلويزيون گران قدر در شهر هم به عبارتي گوگل ميباشد كه والا ترين ويترين در دنيا براي چشم شدن به حساب آورده مي شود.
تامل مي‌كنم اين روايت كوتاه كليه آنهايي كه ميخواستند با اين اصطلاح آشنا شوند را در جريان قضيه قرار اعطا كرد و اكنون مجال رسيده كه نگاهمان را پاره اي تخصصي خيس كنيم و وارد فضاي وب سايت شويم:

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد