تگ هاي هدر (H1-H6) چيست؟ چگونه هدينگ ها (تيترها) را سئو كنيم؟

در اني وبلاگ كاربردي ترين مقالات حوزه سئو سايت منتشر مي شود.

تگ هاي هدر (H1-H6) چيست؟ چگونه هدينگ ها (تيترها) را سئو كنيم؟


هيچ كس نمي تواند تلاش و تاثير سئو در مشهد تگ هاي هد بر seo و يوزرها را نفي نمايد. اين تگ ها موجب جالب خيس شدن محتوا براي يوزرها گرديده و موتورهاي كاوش نيز به واسطه آن‌ها، محتوا را خوب فهم مي نمايند. همينطور تگ هاي هدر (هدينگ ها) فضايي براي درج لغت ها كليدي مهم و فرعي به شمار ميروند و از اين رو نقش مهمي در بهينه سازي اجرا مي نمايند. چنانچه با معني بهينه سازي به طور ظريف آشنا نيستيد، توصيه مي‌كنيم مقاله جامع seo چه چيزي است را مطالعه فرمائيد.
در صورتيكه مي‌خواهيد به يك سئوكار حرفه‌اي تبديل گرديد، نبايست از توان هدينگ ها غافل گرديد.
تگ هاي هدر (هدينگ) چه مي باشد؟تگ هاي هدر همان گونه كه از اسم آنان نيز برداشت مي گردد، در واقع تيترهاي يك محتواي متني محسوب مي گردند. مهم ترين آن ها، تگ هدينگ H1 بوده و از آن تحت عنوان عنوان مهم يك پست به كار گيري مي‌گردد. تگ هاي هدينگ دارنده سلسله مراتبي H1 تا H6 ميباشند.


در موقعيت كلي دو طريق براي ساختار دهي محتواي تارنما با به كارگيري از تگ هاي هدر وجود دارااست. طرز اوليه و مرسوم آن اينست كه يك تگ H1 در هر كاغذ تحت عنوان رمز عنوان توليد گرديده و احتمالا چند تگ هدر H2 و ديگر تگ هاي ذيل تيم آن نيز در متن به كار گيري مي گردد.
در HTML ورژن 5، هر قسمت با يك تگ H1 شروع مي شود. اين عمل براي آسوده كردن ادغام يك سري جز در يك برگه ساخته شده است. اين طريق از حيث تئوري مشكلي ندارد، ولي ادراك آن مقداري مشقت بار ميباشد. به اين ترتيب ما به عبارتي طرز نخستين را در هر سايتي توصيه مي‌كنيم.
از تگ هاي هدر (Header Tags) چه‌طور در بهينه سازي وب سايت به كار گيري كنيم؟در‌پي به معرفي طريق ها و راهكارهايي مي‌پردازيم كه با به كار گيري از آن ها مي‌توانيد از تگ هاي هدر به طور صحيحي سود كرده تا seo هر چه بهتري براي يك كاغذ جاري ساختن داده باشيد.
1. از هدرها براي توليد يك ساختار به كار گيري نمائيدتگ هاي هدر موجب توليد ساختار در محتواي متن يك مقاله ميشوند. هر هدر يا اين كه عنوان اطلاعاتي از قضيه محتواي گزاره هاي ذيل آن را به استفاده كننده جابجايي ميدهد.
يك طريق بهتر براي پي بردن هدرها، مقايسه آن‌ها با جدول محتواي يك كتاب ميباشد:
تگ H1 موضع كلي محتوا را ذكر مي نمايد، همچنان كه تيتر كتاب به تماشاچي اعلام مي نمايد كه آن كتاب در رابطه چه مي باشد.تگ هاي H2 در واقع مانند سرفصل هاي اساسي يك كتاب محسوب ميشوند و تعريف كننده قسمت هاي مجزاي يك مقاله ميباشند.بقيه هدر ها از H3 تا H6 تيترهاي ديگري براي ذيل گروه هاي هر قسمت محسوب ميگردند، همچون يك كتاب كه هر سرفصل مهم آن به چند نصيب جداازهم تقسيم ميگردد.در صورتي همين پست را براي مثال در لحاظ بگيريم، تگ H1، به عبارتي تيتر پست بوده و تگ هاي H2 نيز دو عنوان اوليه آن مي‌باشند. بقيه هفت راهكاري كه مطرح گرديده اند، تگ هاي H3 بوده و زيرمجموعه هاي تگ H2 دوم ميباشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد