يك كدام از مهمترين متاتگ در seo كه اثر مهمي براي قرار گيري وبسايت سئو در مشهد در ورقه نخستين گوگل داراست، متاتگ تيتر يا اين كه به عبارتي title ميباشد. يك كدام از اولي جاي هايي كه هم به وسيله گوگل تحقيق ميگردد، تيتر شيت ميباشد. تيتر برگه بايستي در بين 30 تا 60 كاراكتر باشد و لغت ها كليدي مهم نيز در آن به عمل رود. خوب ميباشد كه دربين كلمه ها كليدي با كاراكترهاي خاصي مانند – يا اين كه | مسافت انداخته خواهد شد.
درحالتي كه اين متاتگ را خالي بگذاريد، گوگل براساس محتويات شما عبارت خاصي را پيش گويي ميزند و جايگزين مي نمايد. همينطور كارايي نمائيد بيشتر از 60 كاراكتر نشود، چون گوگل 512 پيكسل براي اين جاي در تخصيص داده ميباشد و بيشتر از آن نيز منجر نشانه دادن به طور نقطه چين شود. اما تا 65 براساس واپسين بروزرساني هايي كه صورت گرفته ميباشد هم مي اقتدار بهره برد.
متا تگ توضيحاتمتا تگ توضيحات در برگه وب سايت شما نشانه داده نميشود البته يكي عامل ها اساسي در قرارگيري آن در كاغذ نخستين گوگل ميباشد. اين متاتگ تنها در كاغذ حاصل جستجوي گوگل نشان داده ميشود و بايستي در آن شما مطرح نماييد كه محتواي مهم اين وبسايت در خصوص چه چيزي ميباشد.
ارتفاع كاراكتر اين متا تگ بايستي كه دربين 70 تا 150 كاراكتر باشد و بيشتر از آن منجر اكران آن به طور نقطه چين خواهد بود و اثر منفي ميتواند در درجه شما براي قرارگيري درصفحه نخستين گوگل باشد. هچنين خوب كه كلمه و واژه كليدي مهم را دوبار در آن به عمل ببريد.
تگ تيتر H1اين تيتر نوشتهعلمي شماست و در ابتدا محتواي تارنما قرار ميگيريد مانند تيتر همين نوشتهعلمي. اين بايستي با متاتگ تيتر شما گوناگون باشد و نبايد به طور seo نوشته گردد، ولي واژه كليدي بايستي در آن نوشته خواهد شد البته مي بايست كاربرپسند باشد.
نكته خيلي اساسي، اين ميباشد در هر برگه بايستي تنها يكبار از تگ H1 به كار گيري فرمائيد و براي تحت عناوين به ترتيب از h2 و h3 به كار گيري ميشود. تگ H1 به گوگل و يوزرها وبسايت ذكر مي نمايد كه محتواي وبسايت شما در ارتباط چه چيزي ميباشد و درصورتيكه جاي متاتگ تايتل را خالي بگذاريد، گوگل به طور اتومات آن در حاصل كاوش آرم خواهد اعطا كرد. در واقع يكي تگ هاي اول و اساسي در محتواي تارنما كه اثر بسزايي ميتواند براي آرم دادن وب سايت شما در ورقه اوليه گوگل داشته باشد، تگ H1 ميباشد.
عبارات كليدي درون متنمهم ترين مساله براي ارتقا درجه وب سايت و قرارگيري آن در كاغذ اوليه گوگل، به كار گيري مطلوب ازكلمات كليدي در متن ميباشد. كيفيت به كارگيري از لغات كليدي در محتواي وبسايت خيلي اساسي ميباشد. استعمال بيش تر از حد، آيتم جريمه گوگل ميشود و به كار گيري خيلي نادر هم اثري در وب سايت شما براي قرار گيري در شيت اوليه گوگل نخواهد داشت.
محتوا دستكم بايستي 500 كاراكتر باشد تا گوگل آن را تحت عنوان يك نوشتهي علمي در لحاظ بگيرد اما اساسا سفارش مي شود كه درحالتي كه ميخواهيد سود بهتري از گوگل اخذ فرماييد، تعداد كاراكترهاي محتوا خوب ميباشد در بين 1200 تا 1600 باشد. همينطور، چگالي عبارات كليدي بايستي دربين 1 تا 3 درصد باشد و تمركز به كارگيري از آنها در جمله هاي نخستين هرچه بيشتر باشد، عالي ميباشد.
- چهارشنبه ۳۱ فروردین ۰۱ | ۱۰:۴۵
- ۵ بازديد
- ۰ نظر